ringoman
Cool Novice
- Waardering
- 0
Dan vraag ik mij af wat de ma van Bonnie st. Claire aan haar hoofd had![]()
dat
wil jij niet weten hoorVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan vraag ik mij af wat de ma van Bonnie st. Claire aan haar hoofd had![]()
wil jij niet weten hoornou goed gezegd hoor jou score was zeker heeeeeeeel hooooooog!![]()

welk iq hoort eigenlijk ongeveer bij welke opleiding?
Overigens zijn er weer zo veel vormen van intelligentie dat een iq test niet echt bepaald hoe intelligent jij bent.
voorbeeld mijn moeder is sociaal heel dom, in discussies heel onredelijk etc. maar een spelletje memory wint ze altijd. tja is ze dan intelligent of juist niet?
Of neem nou die moslims die gewonnen hadden. Als na je dood blijkt dat er helemaal geen god bestaat ben je wel heel erg dom geweest er zo sterk in te hebben gelooft.
)welk iq hoort eigenlijk ongeveer bij welke opleiding?
weet iemand wat dit voor belgië betekent?Ik heb ooit gelezen dat voor middelbare scholen ongeveer geldt:
<100 VMBO
100 t/m 120 HAVO
120+ VWO
weet iemand wat dit voor belgië betekent?
VMBO = beroeps?
HAVO = technisch?
VWO = ASO?
)Shit, 10 punten misgelopen![]()
IQ-scores kan je trouwens op deze manier een beetje vergelijken.
68% zit tussen de 85 en de 115.
95% zit ongeveer tussen de 70 en de 130.
2,5% zit dus onder de 70 en 2,5% boven de 130.
Veel testen op internet zijn veel te makkelijk en geven dus geen goede indicatie. Daarnaast werkt oefening ook heel goed om je score een aantal punten omhoog te halen. Met de cijfers hierboven kan je een beetje inschatten waar jezelf zit (mits je een officiele test hebt gedaan).
G21, je hebt ook gezien dat de groep van 68% altijd bij de groep van 95% behoort?![]()
bout rapportage..168% van de mensheid? --> zijn de begrotingen t/m 2050 meegenomen in deze statistische weergave..?

Ik was geen huilbaby maar heb een bijzonder laag IQ

168% van de mensheid? --> zijn de begrotingen t/m 2050 meegenomen in deze statistische weergave..?