Fitness Seller

Laat je website automatisch checken op HTML fouten!

• Topic Starter Topic Starter
Lauw [equivalent aan] flauw.

Weet je wat erg is? Ik vind mezelf zo grappig….:rolleyes: :D

Wat betekend equivalent?

Lauw zei:
Weet je wat erg is? Ik vind mezelf zo grappig….:rolleyes: :D

Wat betekend equivalent?

Dat maakt niet uit :)

Ik vind jou ook grappig. Alleen als ik dat zeg dan heerst er harmonie in deze thread en dat is saai snapt u. ;)

Saai? Jij bent misschien saai, ik niet (hoppa, weg harmonie:D)

Ik vind je eigenlijk niet saai. Maar ik geef je niet teveel complimentjes want je bent een stuk leuker als je je ontzettend boos maakt over iets. Nu ik er toch over begin, ben je niet bang voor aanslagen van moslimextremisten op 3 sept a.s., jij zegt altijd van die nare dingen over moslimextremisten :D.

Lauw zei:
Saai? Jij bent misschien saai, ik niet (hoppa, weg harmonie:D)

Ik vind je eigenlijk niet saai. Maar ik geef je niet teveel complimentjes want je bent een stuk leuker als je je ontzettend boos maakt over iets. Nu ik er toch over begin, ben je niet bang voor aanslagen van moslimextremisten op 3 sept a.s., jij zegt altijd van die nare dingen over moslimextremisten :D.

Jij probeert mijn informatieve thread over een site die HTML-fouten opspoort naar het Gare Hanenhok te jagen. Ik ga je reporten.
En daarna meet ik je in het Gare hanenhok en zal ik je antwoorden op je vraag :cool:

Ach, zo krijgt deze draad tenminste nog een beetje amusementswaarde.
Of had je verwacht dat mensen dolenthousiast hun HTML fouten (wat zijn dat überhaupt?) gingen posten.

Kijk DBC, ik heb een HTML fout in mijn codex windows3000 microprocessor LAN aansturing fluxnetwerk muisballetje gevonden.
Ik vrees dat dat niet gaat gebeuren :D

ik kaap je draadje niet, ik fleur 'm alleen wat op.:D

DBC01 zei:
Dat maakt niet uit :)

Ik vind jou ook grappig. Alleen als ik dat zeg dan heerst er harmonie in deze thread en dat is saai snapt u. ;)

Wanneer a = 1 en b = 1, dan zijn ze equivalent. Oftewel de waardes zijn gelijk maar de rest niet. Snappie :D

zit ook gewoon in dreamweaver deze functionaliteit :) maar nice site voor diegene die nog in notepad html'en :D

ECLIPSE zei:
zit ook gewoon in dreamweaver deze functionaliteit :) maar nice site voor diegene die nog in notepad html'en :D

Ik ken ze hoor, genoeg! :D

Bovendien, ik ken er ook genoeg die met een website-creator sites maken, en dan kun je hier toch wel wat mee.

@Lauw: HTML-fouten heb je op lijnen.
Als jij een website-pagina zou zijn zou er in elke lijn wel een fout zitten.

DBC01 zei:
Ik ken ze hoor, genoeg! :D

Bovendien, ik ken er ook genoeg die met een website-creator sites maken, en dan kun je hier toch wel wat mee.

En bij jou flink wat 'lijntjes' los natuurlijk :D:p

Ga es Kerkraads praten, dan verstopt de DBB server :D

Remco - 1977 zei:
Wanneer a = 1 en b = 1, dan zijn ze equivalent. Oftewel de waardes zijn gelijk maar de rest niet. Snappie :D

Ga je even populair wetenschappelijk doen!?!? :rolleyes:

Net heb je al een gare hananhok post van Big Steve lopen verzieken met je serieuze opvattingen over de cillinder inhoud bij een koude motor!

Kap daarmee!!! ;) :p

qwert55 zei:
Ga je even populair wetenschappelijk doen!?!? :rolleyes:

Net heb je al een gare hananhok post van Big Steve lopen verzieken met je serieuze opvattingen over de cillinder inhoud bij een koude motor!

Kap daarmee!!! ;) :p

Aangezien ik mijn kennis heel graag deel met anderen, Damned, ik dacht jullie ff op de hoogte te brengen van allerlei andere dingen dan BB. :D

DBC01 zei:
juist ja, nu begrijp ik het...... not..... :rolleyes:
bij mij is alles fout. Maar aangezien ik toch nog enigzins functioneer en ALLES fout is kan je dan nog wel spreken van fout? of moeten we de defenitie van fout t.a.v. mijn persoon misschien herzien? ofzo...

ik begin nu al net zo ingewikkeld te lullen als remco77.
Zeg Remco, snap je zelf ook wat je zegt? :D

Terug
Naar boven