Fitness Seller

Laat je website automatisch checken op HTML fouten!

handig :)
bedankt

Lauw zei:
ik begin nu al net zo ingewikkeld te lullen als remco77.
Zeg Remco, snap je zelf ook wat je zegt? :D

Ik wist niet dat ik zo ingewikkeld bezig was. Maar wat dat woordje equivalent betreft en de organisatie W3C weet ik heel goed wat ik zeg.

W3C zorgt er min of meer voor dat iedere website onder iedere browser vlekkeloos verloopt. Wanneer je niet volgens deze standaard werkt kunnen websites niet op iedere browser draaien zoals Internet Explorer, Netscape etc.

Lauw zei:
juist ja, nu begrijp ik het...... not..... :rolleyes:
bij mij is alles fout. Maar aangezien ik toch nog enigzins functioneer en ALLES fout is kan je dan nog wel spreken van fout? of moeten we de defenitie van fout t.a.v. mijn persoon misschien herzien? ofzo...

ik begin nu al net zo ingewikkeld te lullen als remco77.
Zeg Remco, snap je zelf ook wat je zegt? :D
Nix klopt maar alles werkt? Dan ben je familie van Internet Explorer, kan niet anders :D (die maakt van zelfs de grootste HTML bagger nog iets leesbaars.)

Remco - 1977 zei:
Ik wist niet dat ik zo ingewikkeld bezig was. Maar wat dat woordje equivalent betreft en de organisatie W3C weet ik heel goed wat ik zeg.

W3C zorgt er min of meer voor dat iedere website onder iedere browser vlekkeloos verloopt. Wanneer je niet volgens deze standaard werkt kunnen websites niet op iedere browser draaien zoals Internet Explorer, Netscape etc.
IE draait alles...
Gewoon ff meerdere versies van verschillende browsers op verschillende OS installeren (ja ook een MAC, je zult geweldige kleuren zien ineens hehehe) en alles nakijken. Kost je even wat tijd maar scheelt je veel gezeur.

Dani zei:
IE draait alles...
Gewoon ff meerdere versies van verschillende browsers op verschillende OS installeren (ja ook een MAC, je zult geweldige kleuren zien ineens hehehe) en alles nakijken. Kost je even wat tijd maar scheelt je veel gezeur.

Binnen de HTML pagina geef je aan volgens welke standaard je werkt.
Dus wanneer je binnen je HTML code aangeeft dat het volgens W3C is opgebouwd, dan kun je in mijn ogen spreken van een fout.

<mode=wijsneus>
En dat ie niet valideert kon ook wel eens hiermee te maken hebben:
<meta name="generator" content="Microsoft FrontPage 4.0" />

FP produceert geen geldige HTML.

</mode>

okay, ik ben weg hier.
Ik weet wanneer een discussie mijn intelectuele vermogens VER overstijgen.

Kunnen we het niet gewoon hebben over trainen en lekkere mokkesl? :(

Terug
Naar boven