Fitness Seller

Laat slapen

Leroy1994

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
2m01
Massa
107kg
Vetpercentage
11%
Hey,
Ik heb nu vakantie en heb moeite met redelijk optijd inslaap vallen.
Als voorbeeld.. laatst lag ik om 12 uur in bed maar toen ik na lange tijd ronddraaien en niet kunnen slapen even op de wekker keek was het al half 4. Ik slaap nu wel gewoon 9 uur lang, dus tot een uur of 1, maar ik vroeg me af of dit invloed zou hebben op mijn spiergroei. Ik heb op internet veel verschillende meningen gezien wat betreft de aanmaak van groeihormoon e.d.

;)

denk dathet niet uitmaakt hoelaat je slaapt als je elke dag maar voldoende slaap krijgt en ongeveer rond zelfde tijd , bijv als je nacht dienst hebt en je slaapt gwn elke dag vol 8uur overdag maakt dat lijkt mij niks uit..

Nee, houd gewoon acht uur. Ik probeer altijd acht uur te slapen, indien niet ga ik gewoon om 8uur slapen en de volgende nacht gemiste uren, door eerder te slapen, inhalen. Als ik om 4uur in slaap val betekent niet dat ik om 13u bed uitkom, wordt toch weer 8-9uur wakker.

Niet zo druk maken, je lichaam toont wel aan wanneer je echt vermoeid bent en vermijd te vaak uitslapen, nergens voor nodig.

Als je hier grote moeite mee hebt, kun je proberen om een beter slaappatroon aan te houden. Omdat je om 13.00 wakker wordt, zal je lichaam wellicht ook minder behoefte hebben om om 0.00 in slaap te vallen. Je bent gewoon je slaapritme aan het verschuiven.

gewoon je wekker elke dag zette om 8 uur kan je in de avond ook beter slapen

Nachtje slaap overslaan doet wonderen. Gl gaming son.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, ben niet van plan een nacht niet te gaan slapen xD, maar het is een beetje lastig mijn ritme te verschuiven, omdat ik elke avond met vrienden zit te pokeren of uitgaan. En na enkele dagen laat naar bed gaan ben je al helemaal in een ander ritme belandt :( Ik heb hier alleen moeite mee als het daadwerkelijk mijn spoergroei zou belemmeren, zo niet dan heb ik geen probleem met laat naar bed gaan ;)

Laatst bewerkt:
ik slaap elke dag rond 5u en maak de gains van mijn leven! :p

Ik slaap ook maar 5 tot 6 uur per nacht. Meer dan genoeg want de casseine raakt ook een keer uitgewerkt:p dus dan is het tijd voor een refill:D

als je maar genoeg slaapt dus die 8 uurtjes
je biologische klok is niet hetzelfde als je wekker
en je hormonen spiegel is op zn max vlak nadat je in slaap ben gevallen

Het maakt niet heel veel uit hoelaat je gaat slapen, maar wel wat het patroon is.
Dus je moet op dezelfde tijden naar bed gaan.

denk dathet niet uitmaakt hoelaat je slaapt als je elke dag maar voldoende slaap krijgt en ongeveer rond zelfde tijd , bijv als je nacht dienst hebt en je slaapt gwn elke dag vol 8uur overdag maakt dat lijkt mij niks uit..

not sure, maar volgens mij maakt het wel uit, daarom zeggen ze ook over vrachtwagen chauffeurs die overdag hun 8/9 uurtjes slapen en snachts de zooi rijden naar België enz, dat die hun lichaam slopen.

als ik het me goed kan herinneren is de beste slaap vanaf 10 in de avond tot 8 in de ochtend, maar is wel moeilijk te doen ivm werk enz.

slapen is overrated, als je maar genoeg rust.

eigen ervaring, ik heb ech geen 8uur slaap nodig hoor,sterker nog ik word juist gaarder als meer dan 6uur slaap.

Terug
Naar boven