Fitness Seller

laatste kilo

markdeboer12

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
70kg
hallo, ik ben 68 kilo, 19 jaar,

ik kom maar niet van die laatse killo(of 2) rond mijn middel af,
ik snap niet wat ik fout doe, dit doe ik:

4 keer per week 5 km hardlopen
4 keer per week 20min kettlebellen
4 keer per week 30min kickboxen

ik eet alleen brood sochtends met een glas melk en smiddags zelfde,
savonds wat de pot schaft (aardappels vlees groente)

ik hang al 3 maanden rond met dezelfde lichaamsgewicht en ook uiterlijk,

waarom gaat dat laatste vet niet weg?

je eet smorgens hoolhydraten
smiddags hoolhydraten
en savonds koolhydraten

dus je eet waarschijnlijk gewoon te veel koolhydraten en daardoor val je niet meer af

smiddags hoolhydraten
en savonds koolhydraten

dus je eet waarschijnlijk gewoon te veel koolhydraten en daardoor val je niet meer af

Zoveel eet ie niet vind ik, en voor hetgeen wat hij beweegt heb je wel die koolhydraten nodig.

Je doet geen krachtraining
en je hebt geen passend dieet.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 14:03 ----------

smiddags hoolhydraten
en savonds koolhydraten

Calorieen ?

Zoveel eet ie niet vind ik, en voor hetgeen wat hij beweegt heb je wel die koolhydraten nodig.

Klopt....maar hij moet zijn voeding gewoon verdelen op de dag. Liefts 8 keer.
En iets onder zijn dagelijkse behoefte gaan zitten.

@ TS: Zorg ook dat je je eiwitten binnen krijgt gelang jou gewicht. (staat in sticky's)

• Topic Starter Topic Starter
bedankt , khad niet zo snel reacties verwacht waar ik wat aan had

Je doet geen krachtraining
en je hebt geen passend dieet.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 14:03 ----------

Calorieen ?

Nee, koolhydraten, die zich omzetten in vet als je niet beweegt.

Wat ik altijd doe is een pakje goedemorgen kopen voor het trainen, bomvol koolhydraten en retegoed voor de verbranding :D

Je kan zoveel koolhydraten eten als je wilt. Zolang het aantal calorieën wat je binnenkrijgt op een dag maar lager is dan het aantal calorieën wat je die dag verbruikt zul je afvallen. Of je nou hoog of laag in koolhydraten zit maakt niet uit. Je moet altijd een evenwichtige voeding hebben met genoeg koolhydraten, eiwitten en vetten in de juiste verhouding zolang het totaal aantal kcal maar niet te hoog is (en niet té laag).

bedankt , khad niet zo snel reacties verwacht waar ik wat aan had

Mooi toch.....

Uit eigen ervaring weet ik dat voeding DE manier is om af te vallen en te bulken als je wilt.
Ik verprutste de eerste jaren van mijn KT door niet goed op mijn voeding te letten.

ja hij had me prive gest.

hij eet nog banaan ook en s'avond berg aardappelen, rijst of pasta

kheb hem gezegt dat hij best zijn eten verdeeld over 6 kleinere maaltijden
en wat minder koolhydraten eet en wat meer eiwitten

en dat hij savonds best voorloppig geen aardappelen, pasta of rijst meer eet
(enkel nog veel groenten en vlees) eiwitrijk vlees met niet te veel vet
tot hij zijn doel heeft bereikt en zijn laatste kilo's is afgevallen.

Laatst bewerkt:
Je kan zoveel koolhydraten eten als je wilt. Zolang het aantal calorieën wat je binnenkrijgt op een dag maar lager is dan het aantal calorieën wat je die dag verbruikt zul je afvallen. Of je nou hoog of laag in koolhydraten zit maakt niet uit. Je moet altijd een evenwichtige voeding hebben met genoeg koolhydraten, eiwitten en vetten in de juiste verhouding zolang het totaal aantal kcal maar niet te hoog is (en niet té laag).

Wat adjl zegt dus......

Krachttraining is dé manier om je afvalproces te versnellen en blijvend slank te blijven. Ook niet zo gek dat je dat advies krijgt op een bodybuild-forum. Je zegt zelf dat je 1m74 bent met 68kg. In mijn ogen is dat gewoon mager. Wanneer je toch vind dat je teveel vet hebt is je vetpercentage dus te hoog en zou ik me zeker meer op krachttraining gaan richten voor het bereiken van het juiste fysiek en zeker niet alleen maar aërobe trainingen.

Owja; en kijk niet op de weegschaal, maar in de spiegel. Want waar gaat het nou uiteindelijk om?!...

Klinkt alsof je een plateau hebt bereikt met afvallen.
Zorg dat je genoeg eet (ja, meer eten om af te vallen). Stickies lezen en volgen, voedingsschema opstellen en je kan dat plateau zonder al teveel moeite doorbreken.
Intermittent fasting is ook wel iets om aan te raden..
je kan er over lezen op http://www.leangains.com/

Ipv 5km rennen kun je HIIT proberen, is een interval training. Is efficienter vetverbranden dan je 5km rennen die je nu doet.

Terug
Naar boven