MuscleMeat

Laatste kilo's raak ik niet kwijt.

beachcomber

Novice
Waardering
0
Ik ben op drie jaar tijd van 160 naar een behoorlijke 80 kilo gegaan. Ik doe elke dag aan cardio en 3x per week aan (lichte) spieroefeningen.
Dagelijks fitness ik een half uur tot een uur, meer gaat niet, ik heb een veeleisende job en een nog veeleisendere vriendin.

Ik ben tevreden over mijn spiermassa, maar ik heb op de buik vet dat niet weggaat. Ik eet gezond (veel groenten en fruit, vezels, water, enz...) en tot nu toe is mijn vermageringsproject zeer goed verlopen. Nu wil ik nog van dat beetje buikvet af, zodat ik eindelijk eens zonder complexen over het strand kan struinen.

Ik heb ergens opgevangen dat testocaps of iets in die aard me van dat laatste vet kan verlossen. Ik heb heel lang op het forum enop internet gezocht en ik vind veel informatie over bodybuilding en de risico's van testosteron, maar weinig wat mij kan helpen.
Ik ben niet echt geïnteresseerd in bodybuilding, qua spieren hoef ik me geen zorgen te maken.

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt!

Eerst en voorla proficiat met het halveren van je lichaams gewicht.

Hoeveel wil je nog kwijt? Last van loshangend vel? Hoe groot ben je?
Wat houdt dat half uurtje tot een uurtje fitness in? Hoe eet je?

greetz

3x in de week zware krachttraining en 4x in de week cardio doen.

dit in combinatie met een voedingsschema waarbij je zo'n 500kcal onder onderhoud eet zal dat laagje vet doen wegsmelten als sneeuw voor de zon.

laat die testo maar voor wat het is, anabolen moeten niet worden gebruikt als middel om goede resultaten te halen met slechte trainingen.

holy crap proficiat :bow:

lees es burn the fat, feed the muscle, een ebook dat je hier kunt krijgen, daarmee zul je wel je blokjush krijgen :)

• Topic Starter Topic Starter
Loshangend vel heb ik niet, omdat ik heel traag ben afgevallen.

Normaal gezien begin ik de dag met een kom cruesli met melk. 's middags een broodje kalkoenfilet met groenten zonder mayo 's avonds een volwaardige maaltijd:

125 gr. vlees (meestal kip of kalkoen, soms eens varken en soms rund), groenten op alle mogelijke manieren, pasta, rijst of aardappelen.

Tussendoor eet ik weleens een koekje, maar nooit overdreven.

Ik drink 3 liter water per dag en als ik frisdrank drink is het light.

Dagelijks fiets ik 15km op de hometrainer. Mijn hartslag probeer rond de 140 te houden. Eenmaal in de week train ik op uithouding en jaag ik mijn hartslag op tot 160.
Na het fietsen loop ik 12 minuten en roei ik 2000 meter.

De krachttraining omvat trainen met dumbbells van 10 kilo, pull-ups en specifieke oefeningen voor de lage onderrug en de knieen, gekregen van de kinesist om 15 jaar overgewicht op mijn gewrichten op te vangen.

Ik voel me heel goed, mijn bloedwaarden zijn schitterend. Enkel dat laatste restje wil niet lukken.

Ik heb mijn calorie - inname al drie jaar geleden zeer sterk verminderd, daarom dat ik niet denk dat dat de laatste beetjes zal wegnemen.
Ik geloof dat ik tegenwoordig ongeveer zo'n 2500 à 3000 Kcal per dag inneem. Ik zou het nog kunnen verminderen, maar ga ik dan niet futloos worden? Ik heb een heel zware job (junior consultant, wat wil zeggen: Beachcomber doet al het vuile werk) en ik heb mijn energie meer dan nodig.

Maar goed, ik zal het proberen, wie weet moet ik die laatste inspanning er toch nog bijnemen.

Alvast bedankt voor de reacties!

proficiat !!! maaar dat vet aan de buik krijg je heel moeilijk weg hoor , ik ben van 94kg naar 75 kg gegaan en dat vet aan de buik krijg ik ook niet weg , naar mijn mening zal het na een paar jaar wel wat verminderen door te trainen enzo... , btw. je kan nog lager in kcal. gaan zonder futloos te zijn als je wilt , bij mij helpt het als ik gewoon al een supradin (vitaminen) neem :)
je kan ook hyperdrive, ephedrine, of stackers nemen , die zijn oo kenergie wekkend + daar ga je wss nog van afvallen

minder koolhydrateh (bevorderd bij sommige mensen vet opslag enorm) eten zonder honger gevoel

Terug
Naar boven