Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
good luckjimi zei:3329,25m
men eigen record ook verbroken nu verder wil het meeste hebben

superdupermode, jij niet dan?jimi zei:

Jonko zei:good luck
net gehaald:
3 boosts waren gestopt door dat block vrouwtje helaas, en werd vastgehouden op het eind door dat stop vrouwtje. anders was ie best ver gegaan nog![]()
ga nu wel ff aan de slag
CHEATERRRR!!!reviles zei:zo heb nog ff een paar potjes gespeeld veel succes met me nieuwe score te verbeteren hehe
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
15979.56

Jonko zei:CHEATERRRR!!!
jk![]()
die ga ik niet eens proberen te verbeteren![]()
nee geen cheats dit spel gaat niet alleen om geluk ook om timing waneer je die arials gebruikt zorg dat je land op die special mannetjes en er is ook een soort omg enge combo land op zo een mannetje wat je doorheen gaat ofzo en dan in je special slow down krijgt land dan op het mannetje waar er bij staat vs ofzo dan krijg je omg dikke boost ik kreeg daardoor boost waarmee ik 300 m lucht in ging loldit verbeter je nooitreviles zei:zo heb nog ff een paar potjes gespeeld veel succes met me nieuwe score te verbeteren hehe
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
15979.56
koop dan ook gelijk een lot voor jezelf als het luktreviles zei:lol dat denk ik ook niet 0,o maar kan wel met beetje geluk