MuscleMeat

Lactoseintolerantie probleem

pothead

Novice
Waardering
0
ik heb een lactoseintolerantieprobleem:mad:
en ik zoek dus eigenlijk
lactosevrije shakes

deze ogenblik gebruik ik anabolic window
maar deze is echt NIET lekker :D:(

dus, zou iemand me kunne helpe?:)

anabolic window is inderdaad niet lekker, weider had producten voor lactose intolerante personen, met soya in.

Er zijn verschillende. Had er laatst eentje van TNHC, maar ben de naam kwijt.
Ik zoek 't even op.

Trouwens, kan je wel tegen iets lactosevrij met melkgeur(vooral shakes)?

Gevonden: [Link niet meer beschikbaar]
Wel prijzig.

Ik zou zeggen kijk eens rond op Duitse sites , daar vind je vrij veel soja eiwitpoeders.

Heb je een lactoseallergie of een melkeiwit allergie?

als je alleen last van de lactose hebt.. dan kan kan je ook onze whey isolaat nemen..

idd, je kan dan het beste op zoek naar 'whey/ wei isolaat' shakes omdat deze weinig melksuikers/ lactose bevatten. succes ermee.

• Topic Starter Topic Starter
tnx dudes

die nectar lijkt me wel wat :-)

Die Nectar heb je iig in veel smaken :thumb:

Lucovit heb ik wel eens gehad van de tuinen.
Op basis van soja,toen 20 euro per zak.
Maar is al tijdeje terug hoor.

Zelf kefir maken:zuip:
Het verhoogt de digestieve bacterien en gaat zo lactoseintolerantie tegen.
Ik kan zelf geen melk verdragen om dezelfde reden,kefir kan ik liters van drinken,veel eiwit en je voelt je fitter.

+1 same here overgevoelig voor melkproducten zal indd wel aan de lactose liggen.. Weet hier zelf niet het fijne vanaf maar merk wel als ik veel melk,kaas,yoghurt producten neem dat ik ook meer acne op me b**kes krijg

zal dan een whey worden op basis van soya ?? iemand ervaringen met die nectar whey ?

+1 same here overgevoelig voor melkproducten zal indd wel aan de lactose liggen.. Weet hier zelf niet het fijne vanaf maar merk wel als ik veel melk,kaas,yoghurt producten neem dat ik ook meer acne op me b**kes krijg

zal dan een whey worden op basis van soya ?? iemand ervaringen met die nectar whey ?

als je last hebt van een koeieneiwit intolerantie dan kan je ook niet tegen Nectar dat is immers een whey isolaat.... Heb je echter last van een lactose intolerantie dan kan je wel geholpen zijn met een isolaat.. wij hebben ook whey isolaat in het assortiment...

Binnenkort komen we met een geitenwhey ;)

• Topic Starter Topic Starter
najah, het ligt ook beetje aan me afkomst.
ben aziatisch
en toen ik lactoseintolerantie opzocht. kwam ik tot het resultaat, dat eigenlijk west-europeanen en noord-amerikanen vrijwel de enige volwassenen zijn die koemelk(lactose) kunnen verteren in de darmen.
dus afrikanen aziaten enzo, kunnen na een bepaalde leeftijd geen lactose meer verdragen
waarschijnlijk omdat in de meeste van die landen geen koeien aanwezig zijn :)

maarjah, weet ni of julllie et interessant vonde, of het kon helpe. :D

Terug
Naar boven