XXL Nutrition

Lady Gaga, I knew it

Toen muziekproducent Rob Fusari haar zangsT vergeleek met die van Freddie Mercury, was de artiestennaam Lady GaGa (een verwijzing naar Queen-hit Radio GaGa) geboren. Fusari hielp Lady GaGa met het schrijven van de eerste nummers van haar debuutalbum

Inderdaad, Lady Gaga en Freddie Mercury, de gelijkenissen zijn ongekend.

Ach ze is dan wel afzichtelijk, stiekem maakt ze toch best wel leuke muziek!

De wereld heeft al heel lang geen "Diva" meer gehad. Ik vind dat Lady Gaga dat nu is. Ze is zeer muzikaal, heeft onwijs veel talent en weet hoe ze een show moet geven en zichzelf moet verkopen. Alle ingredienten die een echte artiest moet hebben.
Dat zie je niet vaak meer.

Ja het is een echte diva met haar monkey-face. Diva of pulp.

Ze is de anti-diva, daarom gaat ze qua grootheid richting Madonna.

Ze is geweldig man. Ze heeft talent. En ze is gek op LSD! (is ook te zien aan haar clips en creativiteit)

Nu wil ik haar gewoon nog meer hitten.

De wereld heeft al heel lang geen "Diva" meer gehad. Ik vind dat Lady Gaga dat nu is. Ze is zeer muzikaal, heeft onwijs veel talent en weet hoe ze een show moet geven en zichzelf moet verkopen. Alle ingredienten die een echte artiest moet hebben.
Dat zie je niet vaak meer.

Ze is geweldig man. Ze heeft talent. En ze is gek op LSD! (is ook te zien aan haar clips en creativiteit)

:bow::bow::bow:
Toch nog mensen met goede smaak, die haar talent inzien en weten te waarderen.

Laatst bewerkt:
Nu wil ik haar gewoon nog meer hitten.

:bow::bow::bow:
Toch nog mensen met goede smaak, die haar talent inzien en weten te waarderen.

Idd ik vind haar ook best goed hoor niet dat ik het dagen lang luister maar af en toe wel leuk om te luisteren hoor:)

ik snap niet wat iedereen tegen haar heeft lol en ze is sovieso geen man.

Terug
Naar boven