Fitness Seller

lage dosis Test e

TheLordTaketh

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Denken jullie dat een persoon van 1,85 m en 100 kilo gewicht (24 jaar-6 jaar training-voeding goed -training goed - een 5tal kilo te vet) baat kan hebben bij een lage dosis test e van 250mg per week (10 weken lang) ?

Zie hier dat meestal wordt aangeraden om 500mg per week te nemen , maar vroeg me toch af of ik geen baat zou hebben bij 250mg. Niemand die dit bijvoorbeeld al geprobeerd heeft?

250 voor een test only op jouw gewicht gaat denk ik weinig uithalen hoor....

T zal meer voor je doen dan dan niks gebruiken.. maar imho is het zonde van je time on en je eerste kuur. Zou eigenlijk geen reden zien om 250mg te verkiezen boven 500mg als eerste kuur.

Bereken eens hoeveel mg je in je lijf hebt als je 250mg per week zet en hoeveel je naturel in je lichaam hebt als je niet kuurt. Doe nou hetzelfde voor 500mg.

Precies, je moet als het ware boven een "drempel" uitkomen, vandaar die 500 mg.

middenweg kan ook 350

Denken jullie dat een persoon van 1,85 m en 100 kilo gewicht (24 jaar-6 jaar training-voeding goed -training goed - een 5tal kilo te vet) baat kan hebben bij een lage dosis test e van 250mg per week (10 weken lang) ?

Zie hier dat meestal wordt aangeraden om 500mg per week te nemen , maar vroeg me toch af of ik geen baat zou hebben bij 250mg. Niemand die dit bijvoorbeeld al geprobeerd heeft?

is een Standaard beginners kuur in Duitsland.. maar dan wel 16-20 weken lang.
er bestaan zelfs wetenschappelijke :P studies over deze kuur .. ;)
gains waren tussen 0 en 6 kilo geloof ik me te herinneren, dus voor sommige is het bull en voor de andere top.

20 weken goed vreten kan je ook 0 tot 6 kilo mee pakken:P

Ik vind 250mg laag, het legt eigelijk voornamelijk alleen je eigen productie stil en dat zou zonde zijn als je er niet meer uithaalt.

Die 500mg kan echt geen kwaad, daar zit meer de gedachte volgens mij, als je het doet doe het dan gewoon goed.
Sides van 250mg meer of minder zal je niet of nauwelijks merken.

Gr

Bereken eens hoeveel mg je in je lijf hebt als je 250mg per week zet en hoeveel je naturel in je lichaam hebt als je niet kuurt. Doe nou hetzelfde voor 500mg.

Ben wel benieuwd naar die berekening, ik heb het zelf even snel uitgerekend. Ik weet niet of het klopt;

-250 mg test E, blijft daadwerkelijk 180 mg van over
-halfwaardetijd is 10 dagen.
-na 5 injecties om de tien dagen een stabiele bloedwaarde van ongeveer 350 mg.

Dus wanneer je om de 10 dagen zou zetten heb je volgens mij 350 mg / 10 = 35 mg. testosteron in je systeem, ik meende ergens gelezen te hebben dat jezelf 7 mg per dag aanmaakt.

Correct me if i'm wrong.

ze vergeleken eigen aanmaak met een vingerhoedje in een gemiddeld zwembad....to een 10 liter emmer leegooien in een zwembad,bij 500mg test pw als exogene toediening.
Dus je zit niet zo snel met een onderwaarde als je te laag zet

Tom prince begon met 300mg test E op 240lbs.

• Topic Starter Topic Starter
ze vergeleken eigen aanmaak met een vingerhoedje in een gemiddeld zwembad....to een 10 liter emmer leegooien in een zwembad,bij 500mg test pw als exogene toediening.
Dus je zit niet zo snel met een onderwaarde als je te laag zet

Bedoel je daarmee dat je denkt dat 250mg overeenkomt met 500mg en het niet veel uitmaakt of omgekeerd?

• Topic Starter Topic Starter
Ben in feite al tevreden met 5kg kwaliteitsspier. 10kg (om maar iets te noemen:D ) hoeft voor mij niet. Mede omdat NIEMAND uit men omgeving het begrijpt en het dus ook niet mag weten. Geen steroidbang dus of hoe noemen ze dat.

En die "bang" verwacht ik wel bij 500mg of ben ik verkeerd?

Terug
Naar boven