Fitness Seller

Lage testosteron en LH-waarde

Bezoekers in dit topic

Als patient heb je ook zelf wat in te brengen toch?
 
Als patient heb je ook zelf wat in te brengen toch?
Ja het word niet verplicht in je mond geduwd,maar als leek zijnde volg je uiteraard de adviezen van een arts..
 
Eventjes een update; Coeliakie is uitgesloten,acute pancreatitis is uitgesloten,ziekte van crohn en nog een aantal kleine dingetjes zijn uitgesloten
Ik zit nu aan de sustanon & verder lopen er nog onderzoeken waaronder:

-Chronische pancreatitis
-Achalasia word vermoed
-zelfs Multiple Sclerose is niet uitgesloten
-Porfyrie word nog onderzocht
 
Is er een GnRH-test uitgevoerd? En zijn andere hypofysaire hormonen wel ok? (TSH, GH, ACTH)

Als de oorzaak niet kan worden achterhaald of wanneer het niet te herstellen valt, kun je toch gewoon beginnen met substitutietherapie met injecties?
Kan het probleem zitten in de hypothalamus als de hypofyse goed is? heb lage LH/testosteron waardes
 
Kun je je waardes hier plaatsen?
 
Kun je je waardes hier plaatsen?
LH zit onder de 1 (6 x gemeten) , FSH is in orde , testosteron is in orde door de injecties (nebido)
 
Ah, ik wist niet dat je bedoelde tijdens TRT. Het is normaal dat je LH & FSH verlaagd zijn tijdens TRT.
 
,,
 
Laatst bewerkt:
Ah, ik wist niet dat je bedoelde tijdens TRT. Het is normaal dat je LH & FSH verlaagd zijn tijdens TRT.
Die waardes waren laag VOOR de injecties.
 
Die waardes waren laag VOOR de injecties.
Daarom ben ik benieuwd naar de exacte waardes, inclusief je testosteronwaarde, vóór de injecties.
 
Laatst bewerkt:
Verder zijn allen hormonen goed , dus schildklier , bijnieren , FSH/GH , prolactine
 
,
 
Laatst bewerkt:
Roep maar....
 
En bij alle onderzoeken geen enkele aanwijsbare fysieke oorzaak?
 
Neuropathie kan idiopatisch zijn.
 
Back
Naar boven