MuscleMeat

lage testosteron waarden...

Mild of niet, als je 12 weken je axis plat legt (en dat doe je nou eenmaal al bij deze dosering) dan heb je een goede kans op atrofie. Als je daar niets aan doet komt je eigen productie langzamer op niveau en heb je meer kans op verlies van je gains.

Als ik langer dan 12 weken on ben heb ik evenlang nodig om alles op het oude niveau te brengen, door hcg in lichte dosis bij te zetten en in de nakuur te gebruiken met nolva herstel ik in 4 weken.

4 weken na mijn kuur ben ik ook "herstelt" (denkt men) helaas een paar weken na het afzeten van Nolva & co. valt het herstel dan toch weer tegen.

• Topic Starter Topic Starter
4 weken na mijn kuur ben ik ook "herstelt" (denkt men) helaas een paar weken na het afzeten van Nolva & co. valt het herstel dan toch weer tegen.

Inderdaad, ik dacht niks aan de hand de eerste weken naar mijn kuur. dat valt nu vies tegen, ook als ik na ga denken merk ik wel dat ik een stuk onzekerder ben dan voorheen of tijdens. Komt allemaal wel goed, morgen beginnen emt tribulus, ZMA en een portie gedult. hoop voor de winter weer hersteld te zijn, kan ik weer lekker gaan knallen;)....

Inderdaad, ik dacht niks aan de hand de eerste weken naar mijn kuur. dat valt nu vies tegen, ook als ik na ga denken merk ik wel dat ik een stuk onzekerder ben dan voorheen of tijdens. Komt allemaal wel goed, morgen beginnen emt tribulus, ZMA en een portie gedult. hoop voor de winter weer hersteld te zijn, kan ik weer lekker gaan knallen;)....

belangrijk is dat je flink blijft eten, en hard blijft trainen.
ZMA en tribulus is prima, de doorbloeding naar je testies is daardoor een stuk beter.
tribulus is niet altijd shit zoals veel mensen beweren.
Wat ook een fijn produkt is voor na de kuur is : "createston" van de firma Peak (tenminste als je geld te veel hebt)

voor de winter ben dan vast en zeker weer hersteld.

succ6

Terug
Naar boven