Je gaat sowieso veel inleveren. Je verbranding is echt ****ing hoog, dat ga je niet kunnen bijbenen met een weightgainer.
Alleen ik zie geen kans om als tussenmaaltijd (want die mis je) weightgainer te drinken. Mocht je tijd hebben om t naar binnen te werken ga je daarna weer intensief trainen.. Lijkt me niet lekker als je net weightgainer in je mik hebt.
---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 16:38 ----------
Het worden ook meerdere gainers per dag. Neem aan dat je niet continue bezig bent met trainen. Shake kan je toch altijd wel naar binnen gooien, kost je net 5 minuutjes hooguit. Op die manier probeer ik het verschil tussen onderhoud en verbranding zo klein mogelijk te houden.
Tijdens de amo heb je natuurlijk wel zo nu en dan dat je even tijd hebt om een weightgainer bijvoorbeeld op te drinken.
Alleen als je bodybuilding serieus neemt, zul je je behoorlijk gaan irriteren dat je toch wel vaak bezig bent en dus geen tijd hebt om een weightgainer te nuttigen.
Tevens omdat je op bivak gaat meerdere keren, zullen ze ook je spullen controleren om te zien of je buiten je uitrusting om niks extras meeneemt zoals snoepgoed, extra eten en whatever.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik dacht, k*t, moet eten, me gains! Op die momenten dat je niks kan vreten en alleen maar bezig bent.
Buiten dit om is het ook gewoon leuk he, militair zijn, de oefeningen, trainingen.
Heb me wat vette oefeningen gehad in die tijd.
Kijk er zeker op terug als een mooie tijd.
Maar massa behouden, of zelfs gainen is erg lastig