MuscleMeat

Nieuws Landzaat: "Blij dat Oranje geen Europees kampioen werd"

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Denny Landzaat is niet ontevreden met het feit dat Oranje de titel niet wist te behalen op het afgelopen EK. De middenvelder is nog altijd teleurgesteld over het niet aanwezig mogen zijn op de genoemde eindronde.

Landzaat maakte in de kwalificatiewedstrijden voor het EK veelvuldig deel uit van de Oranje-selectie. De middenvelder kreeg echter geen plaats toegewezen in de definitieve selectie van Marco van Basten.

De Feyenoorder was niet teleurgesteld na de uitschakeling van Oranje op het EK in Oostenrijk en Zwitserland. "Ik heb het EK wel gevolgd, in alle rust op vakantie. Achteraf ben ik blij dat ze geen Europees kampioen zijn geworden. Ik geef toe: dat is een egoïstische gedachte, maar ik had er niet aan moeten denken dat op de dag dat ik terugkwam van vakantie, de selectie feestend door de Amsterdamse grachten was gevaren. Ik zat er zo dichtbij. Dan had ik misschien wel een weekje bijgeboekt", aldus Landzaat tegenover Voetbal International.

De middenvelder maakte in de voorgaande winterstop de overstap naar Feyenoord. Dit mede om de kans op een plaats in de selectie van Oranje veilig te stellen.

:rolleyes::rolleyes:

ego's op en naast t veld zie je wel ,.... is mede de reden dat ze het überhaupt niet hebben gehaald ;)

Eindelijk weer eens een voetballer die eerlijk is en geen mediatraining-uitspraak doet.

+1 kuddos voor landzaat

• Topic Starter Topic Starter
Als hij eens op dieet zou gaan zou hij mss geselecteerd worden.

Blijkbaar de juiste keuze geweest om hem niet te selecteren. Eikel.

Egoisme prevaleert altijd bij jochies die teveel geld verdienen en te weinig presteren.

Permban!

Laat hem bij Belgie vragen of ze mensen nodig hebben. Egoist.

Giant who cares.

Bij scheveningen de grens over! :D

Voetballers zijn over het algemeen allemaal zo.

Wat een sukkel! Gelukkig komt hij nooit meer in Oranje nu Seedorf en van Bommel waarschijnlijk terugkeren

haha hoe triest om dit te zeggen

Typische Feyenoord mentaliteit. :D

Stomme uitspraak weer. Ik snap wel als je in de kwalificatie hard heb gewerkt tot het EK, maar blijf wel professioneel.

tsjah, zijn mening en hij geeft toe dat het egoistisch is. maar verder is het een hele relaxte kerel. (ik ken hem namelijk hehe:))

Terug
Naar boven