- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Ogararu vs Overmars, fail. Zolang al gestopt, en toch liep hij voorbij Ogararu alsof hij der niet stond.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zoals Marky al probeert te zeggen, alle topsporters denken zo maar weinig mensen spreken het echt uit. Goede eerlijke mening van een teleurgestelde (top)sporter.
(Top tussen haakjes omdat ik de prestaties van topvoetballers vergeleken met andere topsporters altijd erg mager vind).
Dan onderschat je het topvoetbal. Als jij in de halve finale Champions League speelt, zul je echt van heel goede huize moeten komen, om indruk te maken. Het tempo is onvoorstelbaar hoog. Balaanname, handellingssnelheid, precisie, het ligt allemaal honderd maal zo hoog als bij je lokale voetbal cluppie.
Dat is weer. Allen qua trainingsintensiteit en l'even voor de sport' is het toch een stuke minder, dan bij andere topsporters.
En dan die klaagmentaliteit van die mannen.
Verrot geschopt worden en iedere 3 jaar je knieen of enkels moeten laten opereren lijkt me toch niet echt fijn.
Ook een mindere zaak. Maar een voetballer vind ik nog altijd een van de luxebeestjes van de topsporters.Dan onderschat je het topvoetbal. Als jij in de halve finale Champions League speelt, zul je echt van heel goede huize moeten komen, om indruk te maken. Het tempo is onvoorstelbaar hoog. Balaanname, handellingssnelheid, precisie, het ligt allemaal honderd maal zo hoog als bij je lokale voetbal cluppie.