MuscleMeat

Lange contest cycle

cutman

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Hoi , ik ben al van oktober 2012 on tot begin december, dan had ik een bridge van 4 weekjes gedaan, nu ben ik terug on 500 mg test en 300 primo, mijn wedstrijd is eind mei..moet ik nou de kuur nu tot dan doortrekken of eind januari tot eind februari weeral 4 weekjes bridgen,ben even de kluts kwijt.. Gr

Wat is je voorbereiding, je bent er wel vroeg bij

Als je wedstrijd begin april is dan zou ik maar alvast beginnen met de wedstrijdvoorbereiding vind je niet? Je kan met iedere kuur droog trainen natuurlijk maar ik vind jouw keus niet bepaald de beste om je mee voor te bereiden om een wedstrijd.

• Topic Starter Topic Starter
Als je wedstrijd begin april is dan zou ik maar alvast beginnen met de wedstrijdvoorbereiding vind je niet? Je kan met iedere kuur droog trainen natuurlijk maar ik vind jouw keus niet bepaald de beste om je mee voor te bereiden om een wedstrijd.

Normaal gezien was het begin april maar ben van gedachte veranderd..
het is eind mei geworden..wat adviseer jij dan qua kuurplannen en timing ..?

Ik weet niet hoe je shape op dit moment is dus dat is niet te zeggen. Aan de hand van je shape kun je je voorbereiding plannen, reken op een voorbereiding tussen de 10-16 weken.

Je kan het beste een begeleider zoeken die je hierbij helpt aangezien je nog met redelijk wat vragen zit die je eigenlijk al zou moeten weten. Een begeleider zal je zeker goed verder kunnen helpen.

Ik weet niet hoe je shape op dit moment is dus dat is niet te zeggen. Aan de hand van je shape kun je je voorbereiding plannen, reken op een voorbereiding tussen de 10-16 weken.

Je kan het beste een begeleider zoeken die je hierbij helpt aangezien je nog met redelijk wat vragen zit die je eigenlijk al zou moeten weten. Een begeleider zal je zeker goed verder kunnen helpen.

Ik weet wel wat ik doe , jij zei ' ik vind jouw keus niet bepaald de beste om je mee voor te bereiden om een wedstrijd' . daarmee dacht ik dat je mischien betere opties had.. Ik ga iig 5 weekjes op 2 ml test zitten,dan voorbereiding met test-tren-winny en op het laatste test p mast p ana etc ... ;) thnx

Sta je nu nog op 14% of zijn dat oude stats ?

Ik weet wel wat ik doe , jij zei ' ik vind jouw keus niet bepaald de beste om je mee voor te bereiden om een wedstrijd' . daarmee dacht ik dat je mischien betere opties had.. Ik ga iig 5 weekjes op 2 ml test zitten,dan voorbereiding met test-tren-winny en op het laatste test p mast p ana etc ... ;) thnx

Oke was niet om je af te kraken :)

wedstrijdvoorbereding moet je niet dneken van ik ga nu 12-16 weken er hard tegenaan.
Je moet er 52 weken hard tegenaan;)

wedstrijdvoorbereding moet je niet dneken van ik ga nu 12-16 weken er hard tegenaan.
Je moet er 52 weken hard tegenaan;)

Dit ja.
Je shape verwaarlozen in de tussentijd vind ik gewoon slecht.
En je had op zn minst al uitgestippelde train/voeding/aas schema's moeten hebben, of begrijp ik het verkeerd

Neen mannen,alles staat perfect hoor qua training-dieet etc,ik ging normaal begin april meedoen bij de OLK maar ik ga toch nou eind mei willen meedoen op een andere wedstrijd,52 weken beuken zoizo bro,maar had het gewoon getimed qua aas op begin april,nou moet ik 5 weekjes wachten voor alleer ik de echte contest cycle begin,dus ga ik 4a 5 weekjes op 2 ml test zitten ..erna tren-ana-winny-mast etc toevoegen ..

Zijn idd oude stats weeg nu 92 op 12% met een lengte van 1.79m

gr

Diep cutten dus.

12% is opzich goede offseason shape, zou t niet hoger laten komen. Succes met de wedstrijd bro :)

Ik ben erg benieuwd of 300 mg primo veel gaat uithalen. Binnen de medische wetenschap worden veel lagere doseringen gehanteerd maar binnen bodybuilding hoor je vaak weinig goeds als primo onder de 500 mg gezet wordt. Hoe dan ook, succes met je voorbereidingen.

Neen mannen,alles staat perfect hoor qua training-dieet etc,ik ging normaal begin april meedoen bij de OLK maar ik ga toch nou eind mei willen meedoen op een andere wedstrijd,52 weken beuken zoizo bro,maar had het gewoon getimed qua aas op begin april,nou moet ik 5 weekjes wachten voor alleer ik de echte contest cycle begin,dus ga ik 4a 5 weekjes op 2 ml test zitten ..erna tren-ana-winny-mast etc toevoegen ..

Zijn idd oude stats weeg nu 92 op 12% met een lengte van 1.79m

gr

Dan heb ik het verkeerd begrepen ;)
Succes met je voorbereiding!

Dank u wel vrienden !

Terug
Naar boven