MuscleMeat

Lange kuur

okidoki

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Daar ik nu toch steeds ON ben ga ik komende zomer eens een lange kuur doen :

Test E : 500 EW gans de kuur door
DECA : 400 EW 1-12
Bold : 750 EW 13-30

Nu twijfel ik om er nog 400 primo of masteron naast de bold te zetten voor de laatste 12 weken welke zou het beste zijn om lekker droog te staan en eventueel nog wat massa bij te pakken?

je wil erg droog gaan staan?
zou je dan niet beter de deca weglaten ?
w1-16 boldenone en w 16-30 primo naast de test lijkt me dan een betere optie. Beide producten doen het erg goed als je ze lang laat lopen

waarom niet bold de hele tijd door doen? hoef je die evil deca niet te pakken?

gr

s

Pff.. 30 weken aan de gear... bij 14 weken wordk al helemaal lijp.. Achja, als je t ken hebben, why not? Alleen idd deca weg.

Pff.. 30 weken aan de gear... bij 14 weken wordk al helemaal lijp.. Achja, als je t ken hebben, why not? Alleen idd deca weg.

Wat bedoel je hier precies mee?

OT: bold laten meelopen gedurende 30 weken, en vanaf je gaat cutten test halveren en mast/primo erbij naargelang je budget toelaat... Mast E op 400-500mg, primo op 500-600mg. Deca wegh.

Bijwerkingen o.a; enorme prikkelbaarheid, schommelingen in libido/coïtusuele prestaties, slecht kunnen eten, moodswings en ga zo maar door..

ik merk datk sowieso wel erg reageer op AAS, als ik kijk al wat een beetje test met me doet..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bold werkt pas na langere tijd maar zou deze 30weken lang nog bijkomende werking hebben?

met dk kun je ook prima cb kuur doen hoor...
doe het nu zelf ook...
test dk primo...heerlijk...ben zelfs 1% kwijt...en 5kg erbij

Terug
Naar boven