XXL Nutrition

Lange kuur

Bezoekers in dit topic

Peter070

Novice
Lid geworden
13 mei 2019
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Ik heb hiervoor 2 keer eerder gekuurd. Eerste was winstrol only 40mg
Tweede was test only 500mg

Ik wil nu een lange kuur doen met een bridge ertussen. Ook wil ik er 6 maanden hgh en igf1 bij gebruiken.

Plan is om de hgh of 5-6iu te houden alle tijd. Hcg van begin tot eind erbij.

Eerste gedeelte bulken op 500 test e en 400 deca.

Daarna 8 weken bridgen op 150 test e

En dan het 2e gedeelte cutten op 250 test e en 400 tren-e

Enige aanvullingen? De hoeveelheden zijn goed?
 
Goed inlezen over GH, rustig opbouwen anders ga je last van je handen en voeten krijgen als je te snel gaat. Te lang daarmee doorlopen kan je Carpel Tunnel Syndroom opleveren, denk daar niet te luchtig over.

Er staat nergens je totale schema van de "lange kuur" Dus valt ook niet te beoordelen of die 8 weken cruise/brigde voldoende is.

Doseringen zijn verder prima wat mij betreft, maar daar zullen de meningen altijd over uiteenlopen!
 
Goed inlezen over GH, rustig opbouwen anders ga je last van je handen en voeten krijgen als je te snel gaat. Te lang daarmee doorlopen kan je Carpel Tunnel Syndroom opleveren, denk daar niet te luchtig over.


Er staat nergens je totale schema van de "lange kuur" Dus valt ook niet te beoordelen of die 8 weken cruise/brigde voldoende is.

Doseringen zijn verder prima wat mij betreft, maar daar zullen de meningen altijd over uiteenlopen!


Bedankt voor je bericht. De hgh ben ik mij nu goed over aan het inlezen. De kuren met de deca en de tren zullen beide 10 tot 12 weken duren. Ik zal dan dus zon 28-32 weken kuren in totaal
 
Okay, voor je gezondheid zou je beter langer tussendoor bridgen/cruisen, al verleng je daarmee natuurlijk wel de totale duur van onderdrukking van je eigen endocriene systeem. Beetje lood om oud ijzer, maar het kan zijn dat je vanwege bepaalde zwaarwegende feiten bewust een keuze maakt om de bridge/cruise daardoor juist korter of langer laat duren.

Zou dan tijdens je eerste blast 250mg test & 200 deca 2x per week zetten, of elke 3 dan wel 4 dagen (rekent makkelijker). Daarna cruisen op 125mg test per elke 7 dagen en daarna weer blasten en idem weer verdelen over 2 inject momenten per week.

GH van week 1 tot eind en opbouwen kan ook goed in de fase naar je eerste blast toe 3-4 weken opbouwen naar gewenste dosering per dag.
 
Vonk thx! Die injecties verdelen was ik idd al van plan. Ik dacht dat 8 weken bridgen/ cruisen al wel redelijk lang was en de meeste maar 6weken als cruise doen. Ik zou het iig 8 weken doen. Of ik na de 2e blast off ga daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik denk zelf dat ik misschien wel doorga tot aan volgend jaar zomer
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wat Vonk zegt over gh opbouwen is zeker waar, mijn handen en polsen deden écht pijn en dat op een lage/gemiddelde dose (4iu) louter omdat ik te cool was om op te bouwen:o

Geen idee wat de igf hier aan gaat toevoegen eigenlijk? Nog niet al te veel soeps gelezen over wat er op de markt te vinden is.

Verder zit het wel goed in elkaar mbt doseringen
 
Back
Naar boven