Fitness Seller

Cutten met of zonder tren

Bezoekers in dit topic

mucci

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Lengte
1m79
Massa
104kg
Das goei nieuws :D:D wil nog wel even mee kunnen. Heb het bij moeten houden. Excuses voor slordig handschrift. Sommige dagen schiet die redelijk omhoog maar dit is denk ik omdat ik dan pas terug ben van werk en eerst eet en binnen 1 uur die meeting doe.

Meeting is smorgen als ik wakker word 5 uur. 2 meetingen 5 minuten er tussen.

En 21:30 voor ik ga slapen
Niet te best.

Ik zou een 24 uren meting aanvragen. Mijn bloeddruk gaf met zo’n meter ook altijd een hoge waarde aan terwijl die cuff van de meter uit het ziekenhuis wel aangepast was aan m’n arm omtrek. Ik had uiteindelijk een normale bloeddruk.

OP
M

Mercenaries5

Novice
Lid geworden
16 mrt 2020
Lengte
1m90
Massa
93kg
Niet te best.

Ik zou een 24 uren meting aanvragen. Mijn bloeddruk gaf met zo’n meter ook altijd een hoge waarde aan terwijl die cuff van de meter uit het ziekenhuis wel aangepast was aan m’n arm omtrek. Ik had uiteindelijk een normale bloeddruk.
Bedankt .Zal dit aangeven aan de huisarts. Wou deze week met de verzamelde informatie een plan maken maar wegens mei vakantie waren ze vroeg gesloten . De metingen schommelen soms erg inderdaad. Heb er verder totaal geen last van geen hoofdpijn of iets. Maar zoals hier en de arts vermelde. Het doet niet meteen schade maar op lange termijn wel. Zoals zij het vermelden tegen mij heb ik de bloedruk van een 80 jarige en das niet de bedoeling

Bullshark

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Jij verkondigt flink wat onzin her en der, 158 niet zorgwekkend noemen op termijn is nogal dom.
Op korte termijn niet, maar als je hiermee blijft rondlopen op lange termijn wel

Jij verkondigt flink wat onzin her en der, 158 niet zorgwekkend noemen op termijn is nogal dom.
Hij loopt al bij een arts, en voor nu is het niet zorgwekkend. Zeker niet als hij van hoger af komt. verder is een meting een momentopname en weet je niet of hij wal de juiste houding aanneemt die nodig is voor deze digitale metingen. advies tbv verlagen heb ik eerder al aangegeven !
https://www.hartstichting.nl/risicofactoren/gids-bloeddruk/bloeddruk-thuis-meten?tab=2
Hoe thuis je bloeddruk meten

iu

OP
M

Mercenaries5

Novice
Lid geworden
16 mrt 2020
Lengte
1m90
Massa
93kg
Tren a zet Ik meestal met slin spuitje in me been. Kan ik dit ook doen met de test -e. Dan hoef Ik geen blauwe naald te gebruiken voor maar 125 mg

Bullshark

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Tren a zet Ik meestal met slin spuitje in me been. Kan ik dit ook doen met de test -e. Dan hoef Ik geen blauwe naald te gebruiken voor maar 125 mg
ja, dat kan prima. blauwe naald is 23G en ook veel te dik.

OP
M

Mercenaries5

Novice
Lid geworden
16 mrt 2020
Lengte
1m90
Massa
93kg
Nu in week 2 test - e 125.
Ben gestopt met arimidex 0.5 die ik om de dag nam aangezien ik nu op zoon lage dosis aas zit.Merkte alleen een grotere rebound dan ik had verwacht neem ze nu weer. Lees op het forum over aromasin. Zou dit een oplossing voor mij zijn Of neemt dit teveel oestrogeen weg. Ik zet wel nog weekelijks 1000 hgc.

Ook mijn vraag is kan ik me slin spuitjes al van tevoren backload vullen. Zodat ik er meteen 6 klaar kan maken. Of smelt het rubber/plastic ook in slin spuitjes.

Bullshark

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Op 125mg test per week aro of ari nemen ?
ja, je kunt slinspuiten backloaden gewoon zakje van 10 stuks ineens.

OP
M

Mercenaries5

Novice
Lid geworden
16 mrt 2020
Lengte
1m90
Massa
93kg
Heb in me blast en meestal in me 250 cruise ari geslikt. Dacht kan er nu wel mee stoppen. Maar merkte al snel opgezette tegels en lichte knobbel. Miss zit het achter de oren miss is het de rebound. Maar las dat je met aro makkelijker kan stoppen dus dacht misschien is dat iets voor de blast zodat je in cruise kan stoppen.

En bedankt voor de reactie

KoningCirus

Cool Novice
Lid geworden
29 mei 2022
Lengte
1m83
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Tren is heerlijk en toch echt gif maar dat weten we nu wel. In tegendeel tot bijna iedereen gaat mijn voorkeur altijd uit naar Tren in de bulk. Sterker nog ik gebruik bijna alleen maar hier voorbijkomende cut kuurtjes voor de bulk. Het lijkt tegenwoordig wel alsof iedereen 20 kilo wil pakken bij een bulk. Schone kilo's, rustig kwaliteit gainen en het veel makkelijker behouden. Primo, tren, mast, anavar en meer dht varianten zijn meer dan prima tijdens een bulk.

Cut enkel test en mast eventueel in combinatie met clen. Done. Oestrogeen is overrated, zorg er gewoon voor dat je genoeg hebt om gewrichtspijn te voorkomen. Als je dat doet heb je in bijna alle gevallen ook geen sides met erectie en weet ik veel wat er nog meer bij komt kijken als je het geheel plat legt. The list goes on and on.

OP
M

Mercenaries5

Novice
Lid geworden
16 mrt 2020
Lengte
1m90
Massa
93kg
3e week 125 test-e en bloedruk zakt al flink. Volgende kuur word test 600 primo 800. Misschien halveer ik de test wegens teveel vocht. Maar dat moet ik even aan kijken.

Bijlagen

• 20220609_055007.jpg
    20220609_055007.jpg
    53 KB · Weergaven: 20

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Lengte
1m86
3e week 125 test-e en bloedruk zakt al flink. Volgende kuur word test 600 primo 800. Misschien halveer ik de test wegens teveel vocht. Maar dat moet ik even aan kijken.
Onnodig om meteen al te beginnen op 600 / 800

OP
M

Mercenaries5

Novice
Lid geworden
16 mrt 2020
Lengte
1m90
Massa
93kg
Alternatiefe dosis?

250 test
600 primo.? Of nog lager. Lees op forum verschillende reacties. Van lage dosis op lange termijn het beste is tot alles onder 600 is weg gegooid geld

ak

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Alternatiefe dosis?

250 test
600 primo.? Of nog lager. Lees op forum verschillende reacties. Van lage dosis op lange termijn het beste is tot alles onder 600 is weg gegooid geld
Heb 21 weken op 150 test / 250 primo gezeten en opgebouwd naar 250 test / 400 primo pw afgelopen bulk en goed aangekomen.

Lage dosis is langer doortrekken zonder sides/ellende.

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Lengte
1m86
Alternatiefe dosis?

250 test
Ik zit nu zelfs op 250 test, 200 primo. Zeker geen weggegooid geld en weet zeker dat mijn bloedwaarden nog steeds even goed zijn als einde cruise.

Bullshark

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Mooi dat je bloeddruk is gezakt, zou ook niet te vlug weer denken aan volgende kuur. Kijk eerst een tal weken aan hoe het gaat met je bloeddruk

OP
M

Mercenaries5

Novice
Lid geworden
16 mrt 2020
Lengte
1m90
Massa
93kg
Ik doe over het algemeen geen super lange kuurtjes omdat de groei er meestal naar een x aantal weken uit is. Is dit bij primo dan niet het geval.? Want dan zou het ideaal zijn. kan je een half jaar door kachelen op lage test primo met hgh. Maar zal inderdaad voor ik weer verder ga bloedruk na kijken en bloedwaardes.

Naar boven