AndroidHealthClinic

Laptio probleem!!!!

Akira

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
116
Mijn Laptop is gigantisch sloom geworden van de ene op de andere dag. Vandaag zette ik hem op en het duurde 20 minuten voordat ik op mijn bureaublad kon. Nu loopt alles in slow motion. Ik defragmenteer regelmatig mijn laptop en ik verwijder spyware en virussen dus ik zie niet in waar het probleem aan kan liggen. Kan iemand me helpen?

Hoe staat het met het geheugen?
Misschien een groot bestand uitgepakt? waardoor je nu niet veel meer hebt?

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

en als je kijkt bij taakbeheer > cpu / geheugen?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, mijn geheugen gebruik is normaal, CPU gebruik is echter wel constant 100% zie ik!!!!!

bij welk proces, kun je dat zien?

[Link niet meer beschikbaar]

probeer deze tool eens, verwijdert oa al je temp-files

• Topic Starter Topic Starter
Vreemd, ik trek mijn stroomkabel uit en alles loopt weer snel, als ik mijn kabel terug insteek om mijn laptop op te laden loopt hij weer sloom!

geen windowsupdate gedaan recentelijk?
Heb er ook last van sinds een paar dagen heb ik de indruk (vista sp2?)
Anyway je laptop is trager op batterij omdat hij wrs van profile verandert.
Beneden rechts heb je zo een batterij icoontje. Links klik er op, dan 'more power options'.
Dan gaat er een venster open waar je je profielen kan zien. Klik op 'change plan settings' van het profiel dat geselecteerd is. Dan 'change advanced power settings', dan komt er weer een nieuw venster. Zie er op na dat het goede profiel is geselecteerd. Dan 'processor power managment', dan maximum power managment en zet 'On battery' en 'Plugged in' op 100%.

Terug
Naar boven