Fitness Seller

[Laptop] FHD extrakosten waard tov hd?

KumaR

Advanced Bodybuilder
Waardering
35
Lengte
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Nou, de TT zegt eigenlijk al genoeg!
Ik ga een nieuwe laptop kopen en ik vraag me af of ik voor40 euro extra :o voor een FHD-scherm moet gaan ipv een HD-scherm. Zie je echt verschil?

(Uiteraard zie je het verschil, als dat er is, pas als het beeld/de film/etc. ook in hd is gemaakt.Toch?)

Nou, de TT zegt eigenlijk al genoeg!
Ik ga een nieuwe laptop kopen en ik vraag me af of ik voor40 euro extra :o voor een FHD-scherm moet gaan ipv een HD-scherm. Zie je echt verschil?

(Uiteraard zie je het verschil, als dat er is, pas als het beeld/de film/etc. ook in hd is gemaakt.Toch?)

Als alle andere specs identiek zijn, dan zou ik die euro wel extra betalen. Echter vrees ik dat de 40 euro duurdere laptop, met het betere scherm, toch ergens zal moeten inboeten tav die die goedkoper is. Want een full hd is meestal meer dan slechts 40 euro duurder.

Kan je ons geen specifieke links geven naar de twee laptops waar je het over hebt?

• Topic Starter Topic Starter
Als alle andere specs identiek zijn, dan zou ik die euro wel extra betalen. Echter vrees ik dat de 40 euro duurdere laptop, met het betere scherm, toch ergens zal moeten inboeten tav die die goedkoper is. Want een full hd is meestal meer dan slechts 40 euro duurder.

Kan je ons geen specifieke links geven naar de twee laptops waar je het over hebt?

[Link niet meer beschikbaar]

Dan moet je de linker laptop selecteren en dan kun je kiezen voor een fhd scherm en dan zie je dat het 40 euro duurder is ofzo.

Hoe groter het scherm, hoe meer verschil je gaat zien.
Gebruik van laptop is hierbij ook wel een ding, 2 documenten/pagina's naast elkaar bijvoorbeeld of veel icons op het bureaublad.
Je hebt gewoonweg meer ruimte op je scherm, ik zou persoonlijk wel voor de hogere resolutie kiezen voor die 4 tientjes extra.

Hoe groter het scherm, hoe meer verschil je gaat zien.
Gebruik van laptop is hierbij ook wel een ding, 2 documenten/pagina's naast elkaar bijvoorbeeld of veel icons op het bureaublad.
Je hebt gewoonweg meer ruimte op je scherm, ik zou persoonlijk wel voor de hogere resolutie kiezen voor die 4 tientjes extra.
Dit! Vooral in Word etc erg handig.

Ik kan alleen niet goed uit de opties opmaken of een van de beeldschermoptie ook 'anti-glare' heeft, dat is ook wel iets om te overwegen en wat de meerprijs zeker waard is. De ThinkPad E540 is in ieder geval een goede keuze.

Dit! Vooral in Word etc erg handig.

Ik kan alleen niet goed uit de opties opmaken of een van de beeldschermoptie ook 'anti-glare' heeft, dat is ook wel iets om te overwegen en wat de meerprijs zeker waard is. De ThinkPad E540 is in ieder geval een goede keuze.

Het is altijd interessant eenscherm ook te zien werken met bewegende beelden (dus geen foto's).
Ik kocht een laptop voor mijn vrouw, zeer goede specs in theorie; maar dat scherm, **** wat een k*tscherm. Full hd, anti glare, blabla bla; maar mijn god, zodra je uit de ideale kijkhoek gaat is je scherm slechter dan een scherm uit 1999. En die kijkhoek is mss 10 °

• Topic Starter Topic Starter
maar al met al is het wel een goede laptop?

en ervan uitgaande dat het beeldscherm van goede kwaliteit is, dan zal fhd wel een meerwaarde hebben?

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

537 vs 601 euro zie ik nu met een i-5 processor :)

Terug
Naar boven