- Waardering
- 447
Ik heb afgelopen week de knoop doorgehakt en een TH-42PZ70 besteld. Als alles goed gaat krijg ik heb aankomende week binnen. Uiteraard wil ik meteen genieten van wat mooie beelden, en ben ik begonnen met het downloaden van HD-films. (vooral x264 films, blu-ray materiaal is nogal groot -> 20-40 GB met m'n 6 Mbit verbinding)
Nu heb ik alleen nog geen ervaring met wat ik het beste kan gebruiken om via m'n laptop HD-materiaal af te spelen. Sowieso een HDMI-kabel neem ik aan, die moet ik ook nog aanschaffen. Maar hoe werkt dit verder ? Gewoon Windows Media Center gebruiken om de films af te spelen ?
Iemand die me een beetje op weg kan helpen ? Via Google kon ik helaas niet echt veel vinden. :$
(Nu is het downloaden van films immers nog legaal in Nederland.
)
Nu heb ik alleen nog geen ervaring met wat ik het beste kan gebruiken om via m'n laptop HD-materiaal af te spelen. Sowieso een HDMI-kabel neem ik aan, die moet ik ook nog aanschaffen. Maar hoe werkt dit verder ? Gewoon Windows Media Center gebruiken om de films af te spelen ?
Iemand die me een beetje op weg kan helpen ? Via Google kon ik helaas niet echt veel vinden. :$
(Nu is het downloaden van films immers nog legaal in Nederland.
)
Laatst bewerkt:

. En wat zijn je specs van je laptop?