AndroidHealthClinic

laptop onder 300 euro's

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Brainstormpje naar wellicht mogelijke aanschaf laptop op korte termijn:

Hier de eisjes:

- Beetje degelijk merk; hoeft niet perse een dik A brand te zijn.
- Kleur: 1 ste voorkeur: helemaal echt wit. 2de voorkeur zilver/wit
- Min. 80 liever 160 GB HD 5400 rpm.
- Min. 1 GB RAM liefst 2.
- Windows proff. sp2
- beeldscherm: (13) 14 -17''
- Beetje een leuke geluidskaart (zal wel standaard moederboard worden)
- Budget incl, btw en verzending 298 euro's max.
- voor de rest gewoon standaard dingetjes.
- Niet van die kleine zaklaptopjes; dat geloof ik allemaal wel...

Vriendelijk dank dusver.
Graag jullie aanbevelingen.

Denk dat je je budget wel wat aan zal moeten passen, want voor 300 euro vind je niet wat jij zoekt.

marktplaats?

Kweenie hoor maar die specs die jij geeft zijn nogal outdated, maargoed voor 300 heb je ook niet veel..

met dit budget zul je inderdaad voor een 2ehands laptop moeten gaan denk ik.
sowieso word een nieuwe laptop onder de 300 euro vinden volgens mij een lastige taak, en dan nog maar niet te spreken over de specs van dat ding dan.
en 99% van de laptops heeft tegenwoordig vista volgens mij. dan zou je voor een custom build moeten gaan, maar dan kom je ook zeker niet onder de 300 euro.

Kijk eens naar Dell laptops , zijn wel zwart maar heb je maar mee te leven Cheap bastard :P

Dell is juist vrij prijzig, met 300 ga je het niet redden bro.

Ik zie niks voor 300 euro voor wat hij zoekt, dan is het al minimaal 379

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

;)

start bij 379 en het wordt meer (min 408) zonder dat je er nog wat bijneemt zoals een muis ofzo..

25usm7d.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Het moet gewoon een wat eenvoudiger model worden.

Mijn eisen zijn erg laag op de kleur (oke, wit dat wordt moelijker) en besturingsysteem na dan.

Verder vind ik 1 GB ram prima en zeg een kleine 100 GB HD ook.
Misschien ben ik wel opzoek naar een wat ouder model; gezien de grootte van mijn beeldscherm?

ergens een site met 2de hands modellen (wel met garantie,tests vanuit een bedrijf natuurlijk).

of is het ook mogelijk een laptop zonder bestyuringsysteem te bestellen?
opzich niet zo raar, heb ik ook laten doen met een computer die ik bij een computerbedrijf heb gekocht. Deden ze niet moeilijk over.

Zou er toch wat meer voor over hebben. Zo'n ding is erg handig en ga je veel gebruiken dus mag gerust wat kosten, je kan ook besparen op andere zaken.

Die Acer E-machine is voor die specs een goede keus denk ik. 300 euro is niet veel. Heeft de Hd die je wilt, 1 GB, is een bijna A-merk (dochter van Acer).

Acer is k*t merk
- Heb nu 4 acers alle 4 kapot of problemen mee gehad
- Werk bij media markt computer afdeling, merendeel heeft hekel aan Acer mag goedkoop zijn maar kwaliteit is gewoon k*t
- Teveneens ook bij de dixons. In de 6 maanden vaak genoeg een acer terug zien komen en nog nooit een Hp.

Ik ga met Big T mee, geef wat meer uit je zal het dagelijks gebruiken en het mag wel een beetje van kwaliteit zijn

Beetje betaalbare merken zijn: Samsung, Toshiba, Asus en met iets meer geld Hp en ook Sony

Ik heb mijn Acer nu 1.5 jaar en ben er tevreden over en bij ieder merk gaat er wel wat kapot.

De marge op Acer zal wel kleiner zijn, alleen daarom roepen verkopers dit soort onzin.. Acer is k*t.. En Samsung, die pas net komt kijken op de laptop markt is wel goed? Hahaha

Trouwens let ook op de levensduur van de batterij... Veel van die dingen gaan amper een uur, soms maar een half uur mee. Dan heb je toch weinig aan een toestel dat bedoeld is om draadloos te gebruiken. En vanzelfsprekend kost een goede batterij ook meer.

Terug
Naar boven