XXL Nutrition

laptop onder 300 euro's

zag vandaag in de metro een aanbieding staan van een laptop bij de wehkamp met 160gb en nog wat zooi erop
voor 333€;)

Meen een hp

De marge op Acer zal wel kleiner zijn, alleen daarom roepen verkopers dit soort onzin.. Acer is k*t.. En Samsung, die pas net komt kijken op de laptop markt is wel goed? Hahaha

Ja man, De marge op elke laptop is hetzelfde al is het een sony of een acer maakt geen fl**ker uit en we verkopen vaak genoeg met laptops met een min marge al geloven vrij weinig mensen dat

Acer is k*t merk
- Heb nu 4 acers alle 4 kapot of problemen mee gehad
- Werk bij media markt computer afdeling, merendeel heeft hekel aan Acer mag goedkoop zijn maar kwaliteit is gewoon k*t
- Teveneens ook bij de dixons. In de 6 maanden vaak genoeg een acer terug zien komen en nog nooit een Hp.

Ik ga met Big T mee, geef wat meer uit je zal het dagelijks gebruiken en het mag wel een beetje van kwaliteit zijn

Beetje betaalbare merken zijn: Samsung, Toshiba, Asus en met iets meer geld Hp en ook Sony
wat zeik jij over acer, acer is oké kwaliteit met een goede prijs kwaliteitsverhouding. hele omgeving heeft acers en nog nooit problemen mee gehad, ik dus ook niet, zolang je maar een beetje een normale koopt. word het een beetje zat dat iedereen altijd maar loopt te ******** op acers terwijl ze helemaal zo slecht nog niet zijn.

oh, en doe wat aan je grammatica :roflol:

wat zeik jij over acer, acer is oké kwaliteit met een goede prijs kwaliteitsverhouding. hele omgeving heeft acers en nog nooit problemen mee gehad, ik dus ook niet, zolang je maar een beetje een normale koopt. word het een beetje zat dat iedereen altijd maar loopt te ******** op acers terwijl ze helemaal zo slecht nog niet zijn.

Precies!

ACER FTW :D

Acer heeft een goede prijs kwaliteit verhouding ja

En hoeveel Acers heeft je omgeving 10, 20 max ?
Acer vindt ik gewoon een k*t merk het komt veel vaker terug dan samsung of hp, en dan heb ik het nog niet eens over me eigen ervaringen.

We hadden Acer beeldscherm 20 verkocht, kwamen er 10 van terug met dode pixels en dan wil ik niet zeggen dat elke dag meerdere acer laptops terug komen. Breng je een acer laptop terug voor reparatie kan het 2 maanden duren sony, hp doet dat in de helft van de tijd.

Acer heeft een goede prijs kwaliteit verhouding ja

En hoeveel Acers heeft je omgeving 10, 20 max ?
Acer vindt ik gewoon een k*t merk het komt veel vaker terug dan samsung of hp, en dan heb ik het nog niet eens over me eigen ervaringen.

We hadden Acer beeldscherm 20 verkocht, kwamen er 10 van terug met dode pixels en dan wil ik niet zeggen dat elke dag meerdere acer laptops terug komen. Breng je een acer laptop terug voor reparatie kan het 2 maanden duren sony, hp doet dat in de helft van de tijd.
50, incl. bedrijf. nooit problemen mee gehad. 50% van de mensen die terugkomen overdrijf je en anders was het een productiefout, dat weet je zelf ook.

• Topic Starter Topic Starter
Nou vooruit dan; Misschien mag ie wat compacter worden en 1-2 inch kleiner beeldscherm krijgen :D

Het mag ook een B merk zijn. De laptop zal in principe alleen gebruikt worden voor: eenvoudige textbestandjes en internet.

Geen: foto's,video of gamen van dien aard.

En dan de kleur wit: het is tegenwoordig toch vrij in om allerlei kleurtjes uit te brengen met die dingen? Dus wit moet toch niet zo moeilijk zijn?

Over packerd bell (easynote en deze is wit) trouwens: Heb de mijne al een mogelijk 9-10 jaar :D
En gebruik hem regelmatig dagelijks. Heb zelfs voor 45 euro's RAM geh. laten uitbreiden naar 1 GB.

Maar wil deze gaan gebruiken om op afstand te gaan werken (netwerk) en verder niks. De nieuwe die er dan komt: voor Internet en wat kleinere prul dingetjes.

Maar kan dat: Geen OS oplaten zetten en deze zelf erop zetten? Gaat dat net zo als met een desktop installatie?

(whekamp)Heb dat gedaan, niets gevonden tav MSI ???

Krijg ook geen idee van hoe ik ze bij MSI kan mailen, beetje gekke bureaucratisch netwerk van doorlinkjes lijkt het wel ???

Dank je voor de verheldering.
Die samsung (eerste link) is dat niet zilver of ben ik nou zou (kleuren) blind ???

ik twijfelde ook al, maar volgens de beschrijving is hij wit.

He Bruttie, dus is niet zo brutaal :D
Het is crisis jongen (in mijn portomonee) en we hebben niet allemaal zo'n goeie sponser als jij :o

Plus je bent NLánder of niet en daar ben ik (best) trots op :D

Terug
Naar boven