lorso
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De marge op Acer zal wel kleiner zijn, alleen daarom roepen verkopers dit soort onzin.. Acer is k*t.. En Samsung, die pas net komt kijken op de laptop markt is wel goed? Hahaha
wat zeik jij over acer, acer is oké kwaliteit met een goede prijs kwaliteitsverhouding. hele omgeving heeft acers en nog nooit problemen mee gehad, ik dus ook niet, zolang je maar een beetje een normale koopt. word het een beetje zat dat iedereen altijd maar loopt te ******** op acers terwijl ze helemaal zo slecht nog niet zijn.Acer is k*t merk
- Heb nu 4 acers alle 4 kapot of problemen mee gehad
- Werk bij media markt computer afdeling, merendeel heeft hekel aan Acer mag goedkoop zijn maar kwaliteit is gewoon k*t
- Teveneens ook bij de dixons. In de 6 maanden vaak genoeg een acer terug zien komen en nog nooit een Hp.
Ik ga met Big T mee, geef wat meer uit je zal het dagelijks gebruiken en het mag wel een beetje van kwaliteit zijn
Beetje betaalbare merken zijn: Samsung, Toshiba, Asus en met iets meer geld Hp en ook Sony

wat zeik jij over acer, acer is oké kwaliteit met een goede prijs kwaliteitsverhouding. hele omgeving heeft acers en nog nooit problemen mee gehad, ik dus ook niet, zolang je maar een beetje een normale koopt. word het een beetje zat dat iedereen altijd maar loopt te ******** op acers terwijl ze helemaal zo slecht nog niet zijn.
oh, en doe wat aan je grammatica![]()

wat zeik jij over acer, acer is oké kwaliteit met een goede prijs kwaliteitsverhouding. hele omgeving heeft acers en nog nooit problemen mee gehad, ik dus ook niet, zolang je maar een beetje een normale koopt. word het een beetje zat dat iedereen altijd maar loopt te ******** op acers terwijl ze helemaal zo slecht nog niet zijn.
oh, en doe wat aan je grammatica![]()
50, incl. bedrijf. nooit problemen mee gehad. 50% van de mensen die terugkomen overdrijf je en anders was het een productiefout, dat weet je zelf ook.Acer heeft een goede prijs kwaliteit verhouding ja
En hoeveel Acers heeft je omgeving 10, 20 max ?
Acer vindt ik gewoon een k*t merk het komt veel vaker terug dan samsung of hp, en dan heb ik het nog niet eens over me eigen ervaringen.
We hadden Acer beeldscherm 20 verkocht, kwamen er 10 van terug met dode pixels en dan wil ik niet zeggen dat elke dag meerdere acer laptops terug komen. Breng je een acer laptop terug voor reparatie kan het 2 maanden duren sony, hp doet dat in de helft van de tijd.

Maar kan dat: Geen OS oplaten zetten en deze zelf erop zetten? Gaat dat net zo als met een desktop installatie?
zoiets dus:
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.msi.com/index.php?func=prodtmpspec&maincat_no=135&cat2_no=&cat3_no=&prod_no=1784#menu
Is het merk MSI en dit is de kleur angel white
Eigenlijk toch slecht dat je niet zelf kunt kiezen welk bestrungsysteem je wilt gebruiken?