AndroidHealthClinic

Laptop-scherm

willem9

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
761
Ik zit met een probleempje.
Toen ik dinsdag mijn laptop probeerde aan te zetten, werkte het scherm niet. Hij start wel op, maar dan hoor ik 2 à 3 luide pieptonen. Op geen enkel moment is er beeld te zien. Voor de rest werkt alles wel, want als ik mijn paswoord intype start mijn laptop ook verder op.
Ik wou mijn laptop binnenbrengen om hem te laten maken en daarom poetste ik die een beetje op en toen heb ik per ongeluk op de power-knop geduwd en toen werkte die ineens terug. Een aantal dagen later was het weer van dat. Nu doet ie het nog steeds niet. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

Hmmm , probeer er eens een extern scherm op aan te sluiten ? Dan kan je meteen zien of het aan het scherm ligt .

• Topic Starter Topic Starter
Hoe doe ik dat?

Op elke laptop is er een aansluiting voor . Als je een ander scherm hebt , sluit je het er op aan . Erna moet je op een toets drukken om dat scherm te activeren . Meestal is die toets te vinden onder de FN - toetsen (bij mij zijn die blauw gekleurd) .

idd stel eerst een scherm aan en kan je het probleem ontdekken

Zal het eens checken.

Ik zie echt niet op welke ingang ik mijn extern scherm moet aansluiten op mijn laptop. (BTW, ik heb een HP Pavillion)

Zeg dan even op welke ingang ik mijn scherm moet aansluiten.:p

heb net hetzelfde voor sinds vorige week. scherm licht niet op. extren scherm werkt ook niet.

verkoper kon ook niets fixen, dus maar opgestuurd naar de fabrikant (msi)

Mjah hoe heet dat ding .... Gewoon aan de achterkant .Zo goed als elke PC heeft deze aansluiting . Des noods maak je even een foto ?

heb net hetzelfde voor sinds vorige week. scherm licht niet op. extren scherm werkt ook niet.

verkoper kon ook niets fixen, dus maar opgestuurd naar de fabrikant (msi)

Heb ook dat probleem . Gaat je wel centen kosten .
Heb gewoon een extern scherm gekocht waar ik ook na deze laptop nog kan van genieten :)

dju tgaat hier snel :D

laptop is nog in garantie, mja als de verkoper geen beeld krijgt noch via de laptopscherm zelf als een extern scherm raak ik niet verder.

heb maar een behuizing voor m'n hd gekocht, zo kan ik toch wat verder

dju tgaat hier snel :D

laptop is nog in garantie, mja als de verkoper geen beeld krijgt noch via de laptopscherm zelf als een extern scherm raak ik niet verder.

heb maar een behuizing voor m'n hd gekocht, zo kan ik toch wat verder

Maar maakte die bij jou ook zo een piepend geluid in het begin en heb jij ook een HP Pavillion?

Haha , dat is gewoon opdat het niet te makkelijk los zou komen . Draagt niets bij aan de verbinding tussenbeide ofzo .

Zal dan nog eens kijken.:p

Terug
Naar boven