XXL Nutrition

Laptop nat

• Topic Starter Topic Starter
Ok, een half jaar na dit voorval is m'n laptop er mee opgehouden. Geen idee of het te maken heeft met het water van toen, maar ivm garantie hoop ik niet dat er sporen van waterschade te zien zijn. Hij sloeg steeds af na drie of vier seconden na op power drukken. Eerst deed hij het na een paar pogingen alsnog, maar nu is hij echt dood. Heb hem inmiddels weggebracht want het is een Asus, dus twee jaar garantie. Mijn vraag is alleen of A het iets met het water van toen te maken heeft, ook al deed hij het daarna een half jaar goed, en B of de sporen van dat water de garantie in gevaar kunnen brengen, ook al heeft dit er niets mee te maken... Typ dit trouwens nu met mijn telefoon, wat een k*t werk. Goeiemoggel! :D

Of het iets met het water te maken heeft is zo zonder het fysiek na te kijken moeilijk te zeggen, maar het zou er idd mee te maken kunnen hebben. Hopelijk ziet Asus het niet en krijg je gewoon een nieuwe :P

Of het iets met het water te maken heeft is zo zonder het fysiek na te kijken moeilijk te zeggen, maar het zou er idd mee te maken kunnen hebben. Hopelijk ziet Asus het niet en krijg je gewoon een nieuwe :P

Hoop het ook. Maar vraag me ook af of het überhaubt mogelijk is dat waterschade pas na ruim een half jaar tot uiting komt. Hopelijk kan ik dat argument gebruiken als ze zien dat er water in is geweest, en dus toch een nieuwe krijgen, omdat het huidige defect (hopelijk) niets met het water te maken heeft.

Hoop het ook. Maar vraag me ook af of het überhaubt mogelijk is dat waterschade pas na ruim een half jaar tot uiting komt. Hopelijk kan ik dat argument gebruiken als ze zien dat er water in is geweest, en dus toch een nieuwe krijgen, omdat het huidige defect (hopelijk) niets met het water te maken heeft.

Als er water in heeft gezeten krijg je meestal last van corrosie op de printplaat en de soldeer eilandjes.

Ik heb hem destijds urenlang gefohnd en op de verwarming gehad, en dat plus 6 maanden lang gebruik. Lijkt me heel sterk dat er dan nog steeds water in zit dat pas na al die tijd zijn werk doet. En mocht er toch water in achtergebleven zijn had dat al veel eerder gereageerd met het metaal dan na 6 maanden. Maar goed, duimen maar dat ze bij Asus niet moeilijk doen. :)

Hallo

Hallo iedereen,
ik heb gister een halve beker chocolademelk over me laptop heen laten vallen en nu doet het geluid het niet meer en typt het heel erg zwaar en ik heb gister al een paar minuten gefohnd maar dat heeft niet geholpen en als ik me laptop aan zet dan hoor ik de hele tijd dat geruis en ook als ik me volume aan heb staan hoor ik de hele tijd geruis.
weet iemand wat ik moet doen?
help me alsjeblieft.
groetjes.:o

Hallo iedereen,
ik heb gister een halve beker chocolademelk over me laptop heen laten vallen en nu doet het geluid het niet meer en typt het heel erg zwaar en ik heb gister al een paar minuten gefohnd maar dat heeft niet geholpen en als ik me laptop aan zet dan hoor ik de hele tijd dat geruis en ook als ik me volume aan heb staan hoor ik de hele tijd geruis.
help me alsjeblieft.

plaats foto's van jezelf in het daarvoor bestemde topic. Stel jezelf verder even voor :D

Hallo iedereen,
help me alsjeblieft.
Heb je je aangemeld op een BB forum voor dit probleem? Waar moet het heen met de wereld.

Ook een keer een fles water over het toetsenbord van mijn laptop gevallen. Deed niets meer, even een nachtje ondersteboven gehangen en de volgende dag werkte alles weer prima!

oke, maar weet iemand wat ik aan het geluid kan doen? want dat doet het juist niet meer bij mij verder werkt alles nog prima!

Zou kunnen dat je geluidskaart kapot is, aangezien deze on-board is valt er dan weinig aan te doen. Voortaan mineraalwater drinken naast je laptop ;)

Als je op google op "laptop nat" zoekt, kom je ook echt op dit topic uit. Brutal metaskills.

Zo, en dat bijna precies 2 jaar na aanmaak van dit topic. Heb trouwens begin 2008 een nieuwe laptop van Asus mogen uitzoeken omdat ze niet konden vinden wat er mis mee was. Die gebruik ik nu nog steeds. :)

Terug
Naar boven