XXL Nutrition

Nieuws Laptop verslaat bureaucomputer

Peiling Peiling Wat heb jij thuis staan?

• Totaal stemmers
    100
  • Peiling gesloten .
Beide en een ps3 wat ook bijna een pc is

Beide :D!

Geef mij maar een gewone computer.

Ik heb liefst een groot scherm, een muis zou ik ook zeker apart moeten kopen bij een laptop

Ik vind de schermkwaliteit van laptops toch nog niet op hetzelfde niveau als die van de duurste desktop schermen, ook het formaat van een desktop geeft je net wat meer gevoel van vrijheid bij het werken. Dus tja als werkpaard is een desktop ideaal, voor entertainment is de laptop leuker. Dat gezegd zijnde is tekstverwerking op een laptop geweldig omdat je overal kan zitten: andere (stillere) ruimte, buiten bij mooi weer...

De PC kan toch veel meer dan de laptop en daarmee basta!

Grootste voordeel van een laptop imo is dat je niet die kast in de hut hebt staan (met computermeubel en dergelijke).

Bij een laptop moet je idd wel een losse muis hebben. Vind zo'n scroll ding die er standaard in zit maar niks.
Ook vind ik de toetsopbouw van een desktop beter/fijner.

Ik bedoel, wat is er entertainment aan een laptop?
Tenminste de entertainment die ik wil / heb past niet in een laptop hoor !
Welke entertainment *roll eyes*
Met je laptop kan je naar je kamer om je *entertainment* alleen te bekijken.:rolleyes:

Huh ? Volgens mij draai je het nu om ? Laptop als werkpaard en desktop als entertainment !
Hoezo? De desktop wordt vooral in bedrijven nog steeds het vaakst gebruikt om de dagelijkse administratie te doen. Laptops alleen voor op verplaatsing of door mensen die hem voor zowel verplaatsing als desktop gebruiken uit gemak (fout gebruik imo). De desktop biedt imo echt een betere ervaring op een bureau waar vooral gewerkt moet worden. Zoals ik zei je hebt meer ruimte op het scherm, grotere muis, groter toetsenbord, je werk simpelweg wat ruimer en handiger.

Daarmee zeg ik niet dat je een laptop niet als werkpaard kan gebruiken, maar ik vind dat zo'n ding eerder gemaakt is om onderweg een beetje licht werk te doen, filmpje kijken, internetten...

Als je hem gebruikt om vooral dagelijks kantoorwerk op te doen is een 17" of hoger toch aan te raden, maar dat zijn zulke lompe bakken , zie ik meer als "portable desktops" dan "laptops".

Verder kan je met de grafische kaarten die tegenwoordig in de notebooks zitten prima de meest geavanceerde games spelen, dus ook op dat vlak is het een echte enterntainment computer geworden.

Ben meer aan vaste pc, krachtiger, grotere harde schijf enz.. en verplaats m'n laptop toch nooit, daarom dat ik ook nooit meer een laptop hoef.

Beide, laptop voor overal te kunnen internetten en desktop om te downloaden, bewerken, branden en wat zo nog meer.

niet verassend, laptop is nu niet zoveel duurder meer als een gewone pc en is gwn handiger

Lapdesk ideaal!

Terug
Naar boven