Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef mij maar een gewone computer.
Ik heb liefst een groot scherm, een muis zou ik ook zeker apart moeten kopen bij een laptop

LiesHuh ? Volgens mij draai je het nu om ? Laptop als werkpaard en desktop als entertainment !
Welke entertainment *roll eyes*Ik bedoel, wat is er entertainment aan een laptop?
Tenminste de entertainment die ik wil / heb past niet in een laptop hoor !

Hoezo? De desktop wordt vooral in bedrijven nog steeds het vaakst gebruikt om de dagelijkse administratie te doen. Laptops alleen voor op verplaatsing of door mensen die hem voor zowel verplaatsing als desktop gebruiken uit gemak (fout gebruik imo). De desktop biedt imo echt een betere ervaring op een bureau waar vooral gewerkt moet worden. Zoals ik zei je hebt meer ruimte op het scherm, grotere muis, groter toetsenbord, je werk simpelweg wat ruimer en handiger.Huh ? Volgens mij draai je het nu om ? Laptop als werkpaard en desktop als entertainment !
Jawel dat kan ook. Dat doe ik ook. Maar een TV kan niet op tegen een HD PC scherm.![]()