XXL Nutrition

Laptop

Matau

Pick up the iron and lift
Elite Member
Waardering
52
Ben opzoek naar een redelijk goedkope maar toch stabiele laptop voor het gebruik van office en af en toe een licht spelletje
Wat kunnen jullie me aanraden?.

Ik had iets in gedachten rond de 400 euro.

Ik zag net een reclamespotje van mediamarkt, laptop 555euro met vista erop. Of ze dat in holland ook hebben...?

mediamarkt is een winkel dat verschillende merken koopt, ook degelijke merken, zeggen dat ze allemaal traag zijn lijkt me overdreven...
Natuurlijk is 400 te weinig voor een laptop en als je een laptop aan die prijs vind zal hij niet al te snel zijn. Momenteel liggen de beste prijs kwaliteit laptops rond de 899 euro dacht ik. 400euro is te weinig...

Ik denk dat je voor 400 euro toch moet stellen met een tweedehandse. Waarbij je het risico loopt dat je eigenlijk niet weet wat je koopt en hoe er mee omgegaan is..
Ik heb zelf een asus van de Z92Rseries HD 60GB voor 700 euro(2 jaar garantie) gekocht bij compucity(genk). Voor te surfen, officebewerkingen, burnen van cd's en lichte spelletjes is deze goed genoeg voor mij :cool:. Op de site kan je eens kijken en eventueel informeren..:

http://www.besteprijzen.be/pdf/folder.pdf

400€ nieuw is imo te weinig
2e hands zou ik geen laptop kopen
Oplossing: neem een iets duurdere, voor 700€ kun je al een kwalitatief goede laptop hebben die voldoet aan jouw eisen

Ik zou zeggen; spaar nog ff door voor een knappe laptop ipv nu genoegen te nemen met een minder goede of gebruikte.

Je kunt beter een tweedehandse ding, heb je er een voor 400 euro, dan heb je een van de langzaamste laptops die er nu te koop zijn, voor 400 euro heb je wel een goede tweedehandse, dus ik zou daar voor gaan.

Minimaal 1 gb geheugen en een intel centurion duo, die heb je al voor niet te duur denk circa een goedkoope voor 600/800 euro. En ben je verzekert van een laptop dat snel zat is, wil je ook spellen spelen, zorg dan dat er ook een gf7600 ofzo opzit.

Als je de nieuwste games wil game zal je toch een zware laptop moeten nemen. Games eisen het meeste van je computer

• Topic Starter Topic Starter
Ok
Reageerde eigenlijk op post 16

Terug
Naar boven