AndroidHealthClinic

Laptopprobleem

Akira

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
116
Beste forumleden,

Op mijn oude laptop had ik een gratis upgrade van Windows 7 staan via mijn hogeschool. Die laptop heeft echter de geest gegeven. Ik had die Windows 7 upgrade op een USB stick staan en ik heb een laptop van mijn zus overgekocht met Vista op. Dus ik heb geprobeerd om die versie van Windows 7 op de nieuwe laptop te installeren. Helemaal op het einde moet ik de productcode ingeven en dat ging natuurlijk niet, had ik wel kunnen denken maarja. Dus ik kon niets doen met de laptop. Toen heb ik de oude cd van vista van mijn eerste laptop genomen, die geïnstalleerd op de nieuwe laptop. Dit is nu gebeurd, nu kan ik echter niet op internet omdat mijn netwerkadapter niet werkt. En de productcode van MS Office (ook een oude CD) is ook niet juist, terwijl er op deze "nieuwe" laptop gewoon wel MS Office stond. Hoe krijg ik nu weer internet en de juiste productcode voor MS Office? En als ik op de recovery schijf druk, want die nieuwe laptop kwam niet met cd's of zo, staat er niets meer in...

Laatst bewerkt:
Website laptop fabrikant gaan en driver netwerk-adapter/kaart afhalen van support center.

Bij de nieuwe laptops heb je een burning tool voor recovery cd's te branden als ik me niet vergis.

Ms-office probleem komt misschien doordat het een andere versie is. Ik zou de bestaande eraf gooien en proberen hem te installeren van die cd.

Terug
Naar boven