AndroidHealthClinic

Last van een dooie pixel?

ga ik bij m'n ouders eens proberen :thumbs:

edit: karma, 24h, blablablabla...

Geen dooie pixel helaas haha, even een keer op school proberen daar zijn een aantal.

You appear to be running Internet Explorer. The applet version has some problems with Internet Explorer. More details.

It is recommended that you use Firefox to run the web based version of JScreenFix. Firefox is free and will also protect you from popups, viruses and spyware.

Triest

Ik heb zelf last van enkele stuck pixels, geen dode. Je ziet dan felgroene en rode op zwarte achtergrond bijv. Heb dit soort programmatjes dan ook onmiddelijk geprobeerd na de aankoop van het scherm, maar het heeft nooit wat veranderd.

Heb net deze ook weer 20 minuten laten draaien en er is ook niets veranderd. IMO dus allemaal bs die sites.

Ik heb zelf last van enkele stuck pixels, geen dode. Je ziet dan felgroene en rode op zwarte achtergrond bijv. Heb dit soort programmatjes dan ook onmiddelijk geprobeerd na de aankoop van het scherm, maar het heeft nooit wat veranderd.

Heb net deze ook weer 20 minuten laten draaien en er is ook niets veranderd. IMO dus allemaal bs die sites.

Zeker weten dat het geen dode zijn?, en bij "enkele" dode pixels heb je toch de mogelijkheid om het scherm om te ruilen? waarom heb je dat niet gedaan?

Nee kon niet, er mogen een aantal stuck pixels opzitten volgens de class II bepaling. Dode waren het niet want dan zie je zwarte op een wit scherm.

Heb er ook niet echt last van, enkel op zwarte sites zie ik 2 groene puntjes, ergens in het midden half onderaan.

Is idd BS: hoe kan een programma nu zien dat er een pixel stuk is
en, als de pixel stuk is, hoe wil je hem dan een andere kleur geven ???

Nee kon niet, er mogen een aantal stuck pixels opzitten volgens de class II bepaling. Dode waren het niet want dan zie je zwarte op een wit scherm.

Heb er ook niet echt last van, enkel op zwarte sites zie ik 2 groene puntjes, ergens in het midden half onderaan.

kwam je scherm toevallig uit de Carrefour? En dit is een serieuze vraag :)

Terug
Naar boven