badeendje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
hallo mensen.
ik ben 17 jaar en ben sind een paar maanden weer begonnen met fittnessen maar ik heb vaak last van mijn gewrichten als ik mijn armen train knakt mijn elleboog en mijn pols, en soms doen ze ook zeer (voelt alsof het verkeerd zit)
. ik heb de stickies doorgelezen maar werd er niet heel veel wijzer van. ik heb een paar vragen over mijn probleempje.
1. is het normaal dat je elleboog en je polsen regelmatig knakken?
2. kun je ook je elleboog en of polsen trainen of versterken?
3. ik heb gehoord dat je pillen kunt gebruiken voor soepelder gewrichten maar worden ze dan ook verstevigt? en anders wat doen ze wel?
ik hoop dat jullie de antwoorden hebben. en mij kunnen helpen.
bijvoorbaat dank
Groeten Badeendje
ik ben 17 jaar en ben sind een paar maanden weer begonnen met fittnessen maar ik heb vaak last van mijn gewrichten als ik mijn armen train knakt mijn elleboog en mijn pols, en soms doen ze ook zeer (voelt alsof het verkeerd zit)
. ik heb de stickies doorgelezen maar werd er niet heel veel wijzer van. ik heb een paar vragen over mijn probleempje.1. is het normaal dat je elleboog en je polsen regelmatig knakken?
2. kun je ook je elleboog en of polsen trainen of versterken?
3. ik heb gehoord dat je pillen kunt gebruiken voor soepelder gewrichten maar worden ze dan ook verstevigt? en anders wat doen ze wel?
ik hoop dat jullie de antwoorden hebben. en mij kunnen helpen.
bijvoorbaat dank
Groeten Badeendje

en ik ga nu even zoeken of de voedingsstof die je bedoeld "glucosamine" is en waar dat in zit