MuscleMeat

Last van onderarm

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeer nu me onderarmen meer te trainen , als ik verder wil gaan (zwaarder) met bijv Biceps, dat ik niet over me limit ga wat me onderarmen kunnen doen.

Beetje lastig en ook lullig om weer lichter te trainen maar denk dat dit de enige manier is om dit weer te voorkomen??

Bij mij help voldoende kalium binnenkrijgen (tegen kramp), en als mijn polsen 't begeven bij bb curls of preacher curls, doe ik wrist wraps om. Verder zou ik je onderarmen bij benen erbij pakken met wrist curls, dan worden ze vanzelf sterker, of je kunt met een gripper gaan trainen 2x per week.

calcium werk ik aan :D
Ja wristwraps klinken wel goed, Kan je me ook een winkel aanbevelen. Liefst op budget gericht , Alleenwonend studient hier :rolleyes:
Ook voor die gripper?

die wrist curls ben ik all mee begonnen , gaat goed ;)

Had hier ook last van, is nu wel over.
had gevraagd aan begeleider wat het was en dit was de uitleg die hij gaf:
Je spieren zitten in een soort vlies en wanneer je spieren groeien kan het zijn dat het vlies niet rap genoeg meegroeit waardoor het uitgerokken wordt, dat is wat je zou voelen. gewoon blijven trainen kan geen kwaad zei hij, dus ben blijven trainen en geen last meer van

K had juist het idee dat doortrainen het alleen maar erger maakte , dat is ook wat mij vertelt werd. :rolleyes: Denk dat wat jij hebt gehad iets anders is/was.

Ik heb precies hetzelfde probleem, zeker als je snel loslaat is het erger dan dat je langzaam loslaat. Ik heb alleen last van me onderarm met biceps oefeningen, als ik me onderarm train heb ik nergens last van.
Je kan wel hammercurl proberen voor biceps als je hetzelfde heb als ik heb je dan nergens last van.
Wat betreft die vlies om je spier zoiets zou het kunnen zijn ik heb dat probleem bij me scheen. Dat heet shinsplint, dan is je kapsel van je spier te klein en als je spier dan uitzet drukt het tegen je kapsel aan wat de pijn veroorzaakt. Daarvoor bestaat fysio of operatie is mij vertelt door de huisarts. De pijn in mijn onderarm is dezelfde soort pijn dus dat zou het kunnen wezen.

Ik heb alle tips opgevolgd , heb dus een paar weken rust genomen en voldoende calcium ingenomen , en vitaminen.

Dit heeft geholpen want ik ben nu alles weer aan het opbouwen en ik heb nergens meer last van.

Terug
Naar boven