AndroidHealthClinic

Last van pols

Usual Suspect

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
2m04
Sinds een tijdje krijg ik last van mijn rechterpols als ik aan het trainen ben. Waar kan dit door komen? Moet ik die pols sterker maken?

Het traint echt niet fijn zo, daarom maak ik sommige oefeningen ook niet af.

"last van je rechterpols" nogal vage beschrijving van je probleem waar weinigen iets mee kunnen, maar als je echt in toenemende mate pijn hebt is het beter om je pols een weekje of 2 te ontzien(niet trainen), lomp doorgaan gaat het alleen maar erger maken

Heb je dit met alle oefeningen of alleen met specifieke waardoor je zowiezo je pols in een rare houding hebt? Zo is het idd beetje moeilijk zeggen wat je zou moeten doen

kijk hier maar eens, zal wel n gepast antwoord tss staan

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Bij een oefening waarbij je op een bankje zit en dan 2 handvaten naar beneden drukt kreeg ik er last van. En dan een soort benchpress oefening maar dan rechtop in een stoel. Weet de namen van de oefeningen niet.

Dus echt wanneer ik kracht moet zetten en er veel druk op de polsen komt.

Dan doe je die oefening niet en vervang je deze voor een andere oefening!
Als je de namen van de oefeningen nog geeneens weet vraag ik me af of je wel weet dat voldoende rust en goed eten ook heel belangrijk is...
Ga maar eens goed lezen hier op het forum;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik een schema gemaakt door de sportschool, ik twijfel wel een beetje aan het schema. Heb al wat dingen aangepast. Maar op dat schema staan de namen wel maar daar kijk ik niet naar, ik kijk naar de plaatjes. :rolleyes:

En ik heb al genoeg gelezen op het forum aangezien ik niet veel op stage te doen heb.

Wat me qua voeding tegenhoudt is toch het bedrag wat je maandelijks kwijt bent aan het eten

ik denk dat je de chest press bedoelt, ik heb er zelf ook last van, veel druk op de bovenkant van je pols, zoveel druk dat het pijn gaat doen

Ik heb het zelf ook gehad..
Beetje lichter gaan trainen en misschien meer reps, is maar net wat jou het beste licht.
En anders een weekje of 2 rust nemen.

Moet de voeding perfect zijn om te kunnen groeien? Ik let wel op m'n voeding maar schaf zelf geen kwark, tonijn en kip etc aan. Ik eet wat we in huis hebben.

Als je echt wil groeien moet je voeding perfect zijn ja.
Dus als ik jou was zou ik die kip en die kwark toch maar wel in huis halen of hier op het forum een voedingsschema opzoeken..

waarom probeer je niet zo een polsbeschermer? lijkt mss dom maar het geeft wel degelijk wat extra steun ^^

Terug
Naar boven