XXL Nutrition

Lastig

sterkekoffie

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
423
Lengte
1m90
Massa
97kg
Vetpercentage
10%
Mannen, ik ga op huwelijksreis naar venice california. Nu het volgende ik zit in een hgh kuur die ik Eker een jaar of Miss 2 wil door trekken .. Jullie raden het al , ik wil in top vorm trainen op muscle beach is er voor hoe ver jullie weten een mogelijkheid om t mee te nemen en was aas .. Of dat ik het daar kan score. ? Alvast bedankt

Ik denk dat je beste optie is om het via FedEx Priority o.i.d. naar je adres aldaar te sturen.
Injectables zou ik sowieso niet mee de USA in meenemen.

Wat je ook kunt doen is wat locals van te voren contacten aldaar die aan BB doen en ook middelen gebruiken.

Ik geloof dat ik me een interview met en IFBB pro herinner die vertelde dat hij - en consorten - het altijd vooraf naar hun hotel stuurden. Lijkt me een goed plan - zeker in vergelijking met het zelf meenemen. HGH word overigens wel eemn challenge omdat je het gekoeld wil shippen. Zoektocht naar de juiste dropshipper of koelelementen toevoegen en met express versturen.

Spullen mee nemen naar de US = vragen om terrroristenbehandeling op vliegveld

Ik geloof dat ik me een interview met en IFBB pro herinner die vertelde dat hij - en consorten - het altijd vooraf naar hun hotel stuurden. Lijkt me een goed plan - zeker in vergelijking met het zelf meenemen. HGH word overigens wel eemn challenge omdat je het gekoeld wil shippen. Zoektocht naar de juiste dropshipper of koelelementen toevoegen en met express versturen.

Als het nog niet gemixt is maakt koelen vrijwel geen ene moer uit.
Alle hygetropin die je in nederland kan krijgen is over het algemeen een maand buiten de koelkast geweest voordat de eindgebruiker het in huis heeft. En je hoort niemand klagen (mits echt).

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 11:54 ----------

Spullen mee nemen naar de US = vragen om terrroristenbehandeling op vliegveld

Dat is misschien wat overdreven tenzij je je koffer helemaal volgeladen hebt, maar je krijgt hoe dan ook gezeik mochten ze het vinden. En de kans dat ze het vinden is zéér aanwezig.

snap t issue niet zo, als je voor een korte periode gaat kan je ook best zonder gear man. of je regelt daar wat.
BB'ers en dat paranoïde gedoe altijd...

Ik zou het zeker niet mee naar Amerika nemen. Het wordt daar gezien als drugs bezit en zwaar gestraft.

Opsturen kan maar daar regelen is denk ik beter en anders even zonder.

Fijne reis in ieder geval.

• Topic Starter Topic Starter
Zonder is geen optie ivm hormoonhuishouding.. B ik zit er niet op te wachten om daar en ook nog op m'n huwelijksreis n dip te hebben omdat im even 2 weken niks neem maar komt goed

Zonder is geen optie ivm hormoonhuishouding.. B ik zit er niet op te wachten om daar en ook nog op m'n huwelijksreis n dip te hebben omdat im even 2 weken niks neem maar komt goed

het valt reuze mee hoor. je kan best een extratje aan AAS zetten voordat je weg gaat (bij lange esters dan) en de hgh, ja die 2 weken kan je best zonder mee imo

Als je twee weken op reis gaat, kan je toch gerust je spuiten zetten voor je op reis gaat. Een dip krijg je dan alleszins niet op libidogebied. Dat gaat niet zo snel. Je weet toch dat de meeste esters twee, drie weken werken. Spullen naar VS opsturen, zou ik alleszins niet doen. Ik ken iemand die een paar weken ging skydiven in Amerika en ook wat stuff had gestuurd via UPS. Pakje is hier door de douane onderschept en hij is daarvoor veroordeeld geweest. Voorwaardelijke straf en dikke boete van ongeveer 250.000 BEF (6000EUR).
Vergeet niet dat alles dat naar de VS opgestuurd wordt met DHL, Fedex, UPS, enz.. door een speciale scanner gaat om te zien wat erin zit. Anders gaat dit niet op het vliegtuig.

Belgieeeeeeee land waar al je dromen geld kosten :D

Elk pakje naar de VS wordt gescand maar dat wil niet zeggen dat het niet passeert. Is daarom nog niet verdacht. Ik weet niet wat de criteria zijn opdat ze het pakje zouden open maken.

---------- Post toegevoegd 31 August 2013 om 17:39 ----------

Inderdaad. Is bij mij ook een paar keer geluk maar na een paar keren had ik ook prijs. Is jaren geleden en vanaf toen wist ik dat ik nooit iets illegaal in de VS moest bestellen want dat je op een bepaalde dag toch prijs hebt.

gewoon van thuis meenemen

sustanon-socks.jpg

Als het nog niet gemixt is maakt koelen vrijwel geen ene moer uit.
Alle hygetropin die je in nederland kan krijgen is over het algemeen een maand buiten de koelkast geweest voordat de eindgebruiker het in huis heeft. En je hoort niemand klagen (mits echt).

Staats zelfs op de doos van die apotheek Alley dat het een maand buiten de koeling bewaard kan blijven.

snap t issue niet zo, als je voor een korte periode gaat kan je ook best zonder gear man. of je regelt daar wat.
BB'ers en dat paranoïde gedoe altijd...

+1

Neem nooit wat mee op vakantie, gaat prima.

HGH heeft in het begin een opbouw-effect toch? Verpruts je dat opgebouwde effect niet als je ff 3 weken niks zet?

Hoe lang ben je weg en over welke hoeveelheden praten we eigenlijk?

Terug
Naar boven