Fitness Seller

laxeermiddel

sleeparchive

Dutch Bodybuilder
Waardering
19
mensen hier ervaring mee heb zin om op nieuwjaardag me pa flink liggen te hebben door laxeermiddel in zijn bier te doen , als hij al flink bezopen is fl**ker ik dat in zijn bier hehe zal lachen worden :D

Ik doe dat liever bij iemand anders dan bij me pa, maar goed.

Lol loser, is echt geen pretje hoor zeker niet als je overdrijft met de hoeveelheid. Schijt je pa ze eige helemaal verlore + alcohol = zware uitdroging en een verpest nieuwjaar.

Eerlijk, als ik je pa was, zoon of niet, zou je kapot maken ;).

Lol loser, is echt geen pretje hoor zeker niet als je overdrijft met de hoeveelheid. Schijt je pa ze eige helemaal verlore + alcohol = zware uitdroging en een verpest nieuwjaar.

dit. grapje is leuk, maar het feest vernken is een ander verhaal. in sommige families gaan ze ver met grappen, maar ik denk dat jullie hier de dag erna beide niet om kunnen lachen... en als je het fout doseert kun je inderdaad rare dingen krijgen. vooral met iemand die lam is kan dat nogal k*t worden. om nog maar niet te spreken van de effecten icm die alcohol op het lichaam.
Ik zou persoonlijk iets anders proberen of op iemand waar je een schijt(:P) hekel aan hebt.

• Topic Starter Topic Starter

ga daar natuurlijk niet een heel flesje ingieten , kan best epic worden , met een staalhard gezicht elke keer hé pa moet je nu weeral naar de wc :D

ga daar natuurlijk niet een heel flesje ingieten , kan best epic worden , met een staalhard gezicht elke keer hé pa moet je nu weeral naar de wc :D

Hoop dat je pa de moeite niet meer doet om naar de wc te rennen en na een tijdje en het onverwachts op jou doet, dat kan best epic worden :popcorn:.

Laatst bewerkt:
Moet je rattengif in z'n bier doen jonguh, flikkert ie dood neer! HAHAHAH! jaaa dan zou ik me echt kapot lachen. Jaren later op feestjes zullen ze het er nog over hebben: "weet je nog die ene keer met Henk en het rattengif? wat een streek was dat he?!"

Natuurlijk film je het hele gebeuren en zien wij het de dag er na op DBB

Laxeermiddel mits goed gedoseerd is (5 tot 10 mg is voor volwassenen genoeg, je zou het effect wat erger kunnen maken als je echt een hekel aan hem hebt door 15 mg toe te voegen) absoluut ongevaarlijk.

Haal nooit grappen uit die je zelf ook slecht zou "verteren".

Dat is mijn standpunt toch.

Maar kom als je t grappig vindt dat je pa gans de avond op de pot zit, waarom niet.

Zo, inderdaad leuk idee man, kan je vader letterlijk knallend het nieuwe jaar ingaan. Ik zou ook nog een hoge dosis GHB in z'n bier fl*kkeren, kun je 'm extra hard uitlachen als ie niet meer van de bank afkomt en in z'n broek schijt.

Monster joke.

Zie het al helemaal voor me. Met zijn drieën, pa, ma en zoonlief op de bank. En dan rond de jaarwisseling heeft pa in zijn broek gescheten. Zoonlief en ma lachen tranen met tuiten en kletsen hun dijen. Pa verschoont zich en komt weer bij het gezelschap. Ze drinken samen nog een drankje en dat was het dan weer. Tijd voor bed. De jaarwisseling wordt weer een hele belevenis. Of niet "sleeparchive"?

Terug
Naar boven