AndroidHealthClinic

laxeermiddel

hahahhaah dan schijt die miss zijn eigen darmen eruit hahahaha leuk

Hahaha dan is papa zo dronken dat ie niet meer kan lopen en schijt ie ze hele broek vol hahaha...

Pis je ook nog over m heen als ie op de grond ligt te creperen?

Zo, inderdaad leuk idee man, kan je vader letterlijk knallend het nieuwe jaar ingaan. Ik zou ook nog een hoge dosis GHB in z'n bier fl*kkeren, kun je 'm extra hard uitlachen als ie niet meer van de bank afkomt en in z'n broek schijt.

en de homofiele buurman erop los laten natuurlijk. Gaat je pa ook nog eens ontmaagd het nieuwe jaar in.

En buiten de buren wakker maken door hondengeluiden te maken!!

hahaahahahahahah omg hoop egt dat deze gast een trollen is

waarom zou je dat in godsnaam bij je vader willen doen

haha is wel een goede grap maar zou hem op een andere dag doen, het nieuw jaar op de pot vieren is niet echt leuk en zeker niet als je daar niet op tijd raakt, doe het dan smorgens in zen koffie zal hem leren zo veel te drinken :p

Hahahahha, ik zeg DOEN! Gewoon de dosering die op de verpakking staat in zn drank gooien, dan kan er niets misgaan...

.........

Laatst bewerkt:
we horen het overmorgen wel :)

Complicaties zijn overrated... Moet hij er nu GHB bij doen oké, maar zijn vader gaat gewoon maar aan de schijt terwijl hij zat is...

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Wil je de grap trouwens compleet maken doe je wat 'ALLI', je weet wel, dat ding om te vermageren dat je kan kopen bij de apotheker, door zn voorgerecht heen. De kans dat hij dan niet in zijn broek schijt is vrij klein.

• Topic Starter Topic Starter

toch maar besloten om het niet te doen , waren trouwens drukke dagen ( bezopen dagen ) dus had echt niet veel zin om naar de apotheker te gaan . :) maar als ik eens juist bij de apotheker moet zijn dan haal ik wat wel wat pilletjes . :) Maar niets houdt jullie tegen om het bij een goede kennis , vriend of bij familie te doen .

Laatst bewerkt:
Niet iedereen is retarded.

scheit die pa van jou straks ze adams appel uit.

ja echt grappig
ik hoop dat ze het bij jou doen
grtz

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

volgens mij is sleeparchive al elk jaar het pispaaltje , en wil hij het hun nu betaald zetten

Terug
Naar boven