AndroidHealthClinic

League of legends : countergank

Huh? Als jij solo top Cho bent... hoezo heb je dan een Lee + Maokai in je team? 2 junglers? of AP Mao mid? Is het niet echt een serieuze ranked game?

Dafuq is dat voor spel :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Huh? Als jij solo top Cho bent... hoezo heb je dan een Lee + Maokai in je team? 2 junglers? of AP Mao mid? Is het niet echt een serieuze ranked game?

jawel, was wel ranked. Was maokai mid, was iemand die ik ken. En hij was ahri aan het ownen ;) alleen die lee-sin had ahri gefeed daarna.

Wat is hier nou zo speciaal aan ??? Overkomt mij zo vaak.
Een ezreal die d.m.v. zijn ulti de Baron van je team jat en een triple-kill scoort, mad skillz.

Btw, is die Cho van jou? Kost die skin niet iets van € 10,-....?

is het niveau hier al zover gedaald dat we game ervaringen gaan delen in aparte topics?

welk elo was deze game dan? btw leuke skin voor 10euro :p

lol = gay

Dat je trots bent op dit soort plays, lmao.

dontcare02.gif

Je mist al je skillshots en random ult iemand , gg noob,

er spelen echt veel hoerenkinderen dit , echt heb mn pc bijna kapotgeslagen door de rage. je hebt altijd wel 1 r*tard die het verpest

Je mist al je skillshots en random ult iemand , gg noob,

haha, blijkbaar zelf nog nooit cho gath gespeeld. Die random ult zorgde ervoor dat jax minder health had toen lee-sin en maokai kwamen, ik durf er voor te wedden als jij geganked word, en ze gebruiken 2 ults + ignite op je. Dat je zo panikeert dat je hersens stoppen met werken, en je gewoon achterlijke shit doet.

Maar is goed, haters gonna hate ;)

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 12:14 ----------

er spelen echt veel hoerenkinderen dit , echt heb mn pc bijna kapotgeslagen door de rage. je hebt altijd wel 1 r*tard die het verpest

Yup, maar je kan tribunal doen. En ervoor zorgen dat ze ook echt gebanned worden... krijg je gratis ip, als je de juiste beslissingen maakt.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 12:15 ----------

Dat je trots bent op dit soort plays, lmao.

Trots? ik was trots ja, dat je samenwerkt en een gank omdraait in een double kill voor je team = groot verschil... Toch in ranked, maarja niet dat het een penta kill is. Maar dat staat ook niet in de titel...

net nieuwe gemaakt, booya

Terug
Naar boven