XXL Nutrition

League of legends : countergank

Ik ben redelijk bekent met het gamen, maar WTF is hier voor nerdderby gaande?

• Topic Starter Topic Starter
???
nerdderby?
Je bent bekend met gamen?

Waarschijnlijk gewoon niet met dit spel en vind je het daarom voor nerds.

Best bekend spel, ook nog eens gratis. RPG + RTS.

Mja, ik heb alles wat gespeeld. Speel ook af en toe nog BF3, maar ik moet zeggen... Heb wel veel plezier in league of legends. Omdat het opzicht niet simpel is. Easy to play, hard to master.

Mooi spel dit :thumbup:

2.2k dominion :o ELO hier

haha, blijkbaar zelf nog nooit cho gath gespeeld. Die random ult zorgde ervoor dat jax minder health had toen lee-sin en maokai kwamen, ik durf er voor te wedden als jij geganked word, en ze gebruiken 2 ults + ignite op je. Dat je zo panikeert dat je hersens stoppen met werken, en je gewoon achterlijke shit doet.

Maar is goed, haters gonna hate ;)

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 12:14 ----------

Yup, maar je kan tribunal doen. En ervoor zorgen dat ze ook echt gebanned worden... krijg je gratis ip, als je de juiste beslissingen maakt.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 12:15 ----------

Trots? ik was trots ja, dat je samenwerkt en een gank omdraait in een double kill voor je team = groot verschil... Toch in ranked, maarja niet dat het een penta kill is. Maar dat staat ook niet in de titel...
Erhm, ik zou in paniek raken? dit is een gank , the **** deal with it , je ult lee random , je popt je q random voor easy juke , wat waren de big plays als ik mag vragen?

En besides je weet niet eens wie ik ben dus tja , ik zou direct in paniek raken als ik gegankt word zonder wards , ik schuif me keyboard gelijk weg. :rolleyes:

edit: gvd , die udyr filmpje ook , wie de **** counterd ammu niet early game? en jij maar zeggen ''poor yorick no wards'' hij is pas lvl 2 of zijn de start items in 1 x wards boots geworden, en hij flashed veelste laat en jij flast voor niks sins je hem in had kunnen halen met e. whatever ****ing hell im out :roflol:

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven