- Waardering
- 440
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
wie o wie
?
?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?
roens watte ?
Dat spel met zezima
fixedIk speel alleen maar met mede-Bronze 4 spelers, de rest zijn allemaal vieze vuile noobs ook al zijn ze beter dan ik!
Nee joh dat zijn geen chinezen/Koreanen in zijn team mischien 1/2 dat is een Europees team.In een van die world-class teams (Fnatic ofzo?) zit een Nederlandse jongen van 18-19? Was vorige week op BNN, "Valerio bezoekt ..." of hoe die show heet. Dude speelt 10 uur per dag, en verdient 10k per maand ermee. Voor de rest alleen maar koreanen en chinezen in z'n crew. Hebben een eigen chefkok, strategy analyst, teammanager, eigen trainingsvilla in Berlijn en shit. Jongen zag er opzich nog gewoon redelijk normaal uit, ging op vrijdagavonden gewoon op stap met z'n eigen vrienden, had normale sociale vaardigheden en humor, tuurlijk wel een klein beetje de geeky-lifestyle, maar toch. Verloren ze een toernooi ofzo, al die koreanen allemaal emo, die jongen ging gewoon rustig de stad in een hapje eten en kon overal om lachen. Viel me geenszins tegen, en voor dat maandsalaris op 19 jarige leeftijd, wie tekent daar niet voor. Mooiste opmerking was nog "Had vroeger altijd ruzie met m'n ouders dat ik teveel zat te gamen, tot ze door hadden dat ik er gewoon geld mee kon verdienen, toen mocht ik van school en nu zijn ze m'n grootste fans #golddiggerparents"
Geef mij die lifestyle, 2 uur per dag fitnessen, rest van de dag gamen en 10k per maand binnenharken. Zou willen dat m'n ouders me op 12 jarige leeftijd niet de speeltuin in schopten als ik langer dan 30 min achter een PC-game zat.