XXL Nutrition

Het is maar een detail maar toch!

De EAA, Dextro & zout kan ik wel plaatsen intra-workout, vraag mij alleen wel af wat de meerwaarde is van creatine intra-workout, gezien spier absorptie ervan reeds over uren/dagen gebeurt, niet binnen die paar min van je workout?
Denk dat de meeste tegenwoordig die 5gr pd niet meer nemen en dit wel geboost hebben naar 20/30gr en dan is het raadzaam dit te verdelen om darmklachten te voorkomen. Nuchter/intra/pre bed.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een paar oortjes maar zijn bedraad en vallen nogal eens uit. Zijn oortjes met oorhaak beter? Ik vraag me af of je die wel normaal in je oor krijgt.

Goh nooit gedacht dat dit al een missie op zich is...

Dus nu weet ik het niet meer, voorlopig bedrade oortjes dan maar...

Ik zie in de sportschool mensen met een kleine type hoofdtelefoon. Zoiets zou ik wel willen maar dan moet ik eerst weten welk type dat zijn. Volgende keer die persoon maar aanspreken

Ik heb een paar oortjes maar zijn bedraad en vallen nogal eens uit. Zijn oortjes met oorhaak beter? Ik vraag me af of je die wel normaal in je oor krijgt.

Goh nooit gedacht dat dit al een missie op zich is...

Dus nu weet ik het niet meer, voorlopig bedrade oortjes dan maar...

Ik zie in de sportschool mensen met een kleine type hoofdtelefoon. Zoiets zou ik wel willen maar dan moet ik eerst weten welk type dat zijn. Volgende keer die persoon maar aanspreken
Skullcandy crusher evo. Van die koptelefoon ga je geen spijt krijgen👌🏻🤗

7
Screenshot_20260115_123747_Chrome.jpg

Zelf deze. Weliswaar bedraad maar perfect met mp3 sansa clip

Skullcandy crusher evo. Van die koptelefoon ga je geen spijt krijgen👌🏻🤗
Zijn deze wat kleiner dan bijvoorbeeld de jbl720b? Want die heb ik een is en wereld koptelefoon.

7
Screenshot_20260115_123747_Chrome.jpg

Zelf deze. Weliswaar bedraad maar perfect met mp3 sansa clip

Mp3 speler heb ik wel maar die is qua volume begrensd en gaat niet hard genoeg

Het probleem is dat de beugel van de oor schelpen veel te wijd zijn. Het moet tegen mijn hoofd zitten. Als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Zijn deze wat kleiner dan bijvoorbeeld de jbl720b? Want die heb ik een is en wereld koptelefoon.
Je gaf aan dat je wil genieten van geluid, dat komt niet uit een melkpakje of earpods! Die skullcandy crusher evo zit confortabel en heb je tijdens je workout weinig irritatie van! Is vergelijkbaar met de jbl maar klinkt vele malen beter.

Je gaf aan dat je wil genieten van geluid, dat komt niet uit een melkpakje of earpods! Die skullcandy crusher evo zit confortabel en heb je tijdens je workout weinig irritatie van! Is vergelijkbaar met de jbl maar klinkt vele malen beter.
Ja dat klopt. Ik heb nu de jbl720 bleutooth en dat is een perfecte koptelefoon maar veel te groot.

Het probleem is dat de beugel van de oor schelpen veel te wijd zijn. Het moet tegen mijn hoofd zitten. Als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Dat snap ik. Ik kan zelf niet tegen ern koptelefoon en die bedraad in ears die ik heb zitten in je oorschelp en niet achter je oor.
Daarom vind ik die t prettigst.

Dan voor dopjes gaan. Apple earpod pro zelf goede ervaring mee en klinken goed. Nadeel is de prijs
Ja helaas vallen de dopjes te vaak uit en telkens terug duwen doet pijn op een gegeven moment. Het liefst een koptelefoon maar dan met smalle Beugel. Moet tegen mijn hoofd aanzitten

Als ik het zo allemaal lees hier zie ik maar 1 oplossing voor dit alles...
Headset of dopjes...
Gewoon duct tapen die handel.
reservoir dogs film GIF by Lionsgate Home Entertainment

Terug
Naar boven