XXL Nutrition

Lean as possible

• Topic Starter Topic Starter
Een paar verbeteringen:
-tren ace of parabolan week 7-12 pakken
-methyltren eruit
-test prop laatste week eruit!
-winstrol laatste 4 weken

Ik geef liever de voorkeur aan tren ace dan aan parabolan.
Is er veel verschil tss tren a&para buiten de verschillende esters dus in gains, vocht, bijwerkingen???
Jij zou dus zoiets voorstellen om te doen:

1-6w susta 250mg eod
1-10w primo 200mg eod
7-11w test p 100mg ed
7-12w mast p 75mg ed
7-12w tren ace 75mg ed
8-12w winstrol 50mg ed

Ik geef liever de voorkeur aan tren ace dan aan parabolan.
Is er veel verschil tss tren a&para buiten de verschillende esters dus in gains, vocht, bijwerkingen???
Jij zou dus zoiets voorstellen om te doen:

1-6w susta 250mg eod
1-10w primo 200mg eod
7-11w test p 100mg ed
7-12w mast p 75mg ed
7-12w tren ace 75mg ed
8-12w winstrol 50mg ed

Maatje van mij en ik voelen ons geestelijk minder goed op para dan op tren ace, dus prefereren ace.
Je gaat sowieso geen vocht vasthouden maar juist droger staan van tren ongeacht de ester, maar met para zou je ietsjes scherper staan dan ace. Echt verwaarloosbaar.

Ik zou trouwens die primo er lekker uit laten. Ik geld verspilling aangezien je al mast en tren erin hebt zitten.

Ik zou de eerste 6 weken ff nog wat bulken zoals je doet, evt nog wat insuline erbij als je niet snel vet wordt (en/of hgh neemt). Mss nog wat dianabol erbij de eerste 4 weken lekker, tenzij je moeite hebt met vocht kwijt raken.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 15:09 ----------

Hoe zie je er trouwnes nu uit? foto?

Ik ben geen voorstander van d-bol omdat ik nogal snel veel vocht vasthoud. Met slin heb ik dat ook dus deze 2 zijn geen optie voor mij. Wil niet meer echt bulken, gewoon nog proberen zoveel mogelijk droge spiermassa bij te komen en op het einde goed hard te staan!
Primo vind ik een goed middel voor droge spiermassa bij te komen en het kan samen met tren&mast gebruikt worden.
Dit is misschien ook een mogelijkheid:

1-4w (of 6w?) tren ace 150mg eod
1-6w susta 250mg eod
1-10w primo 200mg eod
7-11w test p 100mg ed
8-12w mast p 75mg ed
(6w?)8-12w parabolan 75mg ed
8-12w winstrol 50mg ed

Heb wat zitten nadenken en ik ga het dus idd wat simpeler gehouden.

Ik twijfel alleen nog als ik de tren ace in het begin of op het einde zou zetten, omwisselen met de parabolan dus???
Tren ace zou normaal iets beter zijn als je het iedere dag zet en met para hoeft het niet speciaal ed of eod.
Maar heb dus pas gelezen dat je van para iets scherper komt te staan en aangezien mijn contests in mei beginnen wil ik dus ook graag zo lean as possible zijn :D
Wat nog een optie kan zijn, is methyl tren ipv parabolan omdat dit ook best iedere dag gezet wordt en je er ook scherp mee uitkomt. De eerste 6weken ga ik voor droge spiermassa en de laatste 6weken zo ripped mogelijk!
Met para heb ikzelf nog geen ervaring dus daarmee is alle hulp nodig.
Heb vanaf volgende week nog 14weken dus zou dus dan ook graag starten met het volgende eventueel.

1-6w tren ace 150mg eod
1-6w susta 250mg eod
1-6w primo 250mg eod
7-11w primo 100mg ed
7-12w test p 100mg ed
7-12w parabolan 76mg ed
7-12w winstrol inject 50mg ed

Best min.3 a 4weken voor de contest stoppen met primo? Of kan ik het wat langer doortrekken?

De primo dus best doortrekken tot helemaal aan het einde van de kuur (tot 2weken vr de contest)?

Om de meeste 1 tot 2weken met bijna alles stoppen van AAS voor een contest om het allerlaatste vocht te laten verdwijnen.

Terug
Naar boven