AndroidHealthClinic

Lean Gain bodyenfitshop

KBistanbul

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
60kg
Beste leden,

Hebben jullie enig ervaring met de Lean Gain van bodyenfitshop.nl?

Aangezien ik deze wil gaan kopen wil ik graag ook wat van jullie horen over dit product.

Ik ben 187 cm lang en weeg 70kg. Ik wil snel kilo's gainen ( tot de 90 +/- ).

Ik wil ook cardio erbij doen als deze shake mij ook in veel vet gaat verhogen.

Hiermee genoeg geinformeerd te hebben!

Bedankt builders!

• Topic Starter Topic Starter
@butch,

daarom was mijn vraag ook dat ik jullie ervaringen wou delen en niet van custom mensen op de bodyenfitshop.

Ik vind jullie geloofwaardiger.

Klopt helemaal wat je zegt hoor KBistanbul, is verreweg het betrouwbaarst. Echter de review gegeven door ButchMcDick is gemaakt en aangevuld door andere gebruikers door dit board. Wij reageren enkel op vragen/reacties. :)

Ralf

In de reviews lees ik wel dat ze hard en snel kilo's gainen waar ik gewoon echt naar opzoek ben.

Snel kilo's gainen doe je door naar de Burger King te gaan, maar dat zullen niet de kilo's zijn die je bedoelt :P

Spiermassa gain je door hard te trainen en je voeding op orde te hebben. Lean Gain kan je daarbij uiteraard helpen. Is een van de beter betaalbare 'weightgainers' waar in tegenstelling tot veel andere merken geen troep inzit.

Nee die kilo's met 99% vet wil ik niet hebben. Dat gaat zeker goed komen, ik eet geen vettige dingen van buiten. Alleen maar rijst,kip,tonijn,brinta,vlees, fruit, aardappelen en muesli etc...

Ik zit ook rond de 3200kcal per dag, met deze shake erbij (2x per dag) komt dat op een kcal of 4000. Natuurlijk ook hard trainen erbij :)

Als jij dan aan die 4000 cal zit dan is dat zeker in orde. De Lean Gainer is dan een mooie aanvulling. Heb vroeger een andere gebruikt en dat is best handig. Nu gebruik ik geen gainers meer. Moest ik er terug 1 gebruiken dan is het deze van b&f hoor.

@hardcorebodybuilder

jij had waarschijnlijk niks te doen?

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 10:46 ----------

thx rob!

Ik heb de banana nu en die smaak is echt lekker!! Ik merk ook dat ik er progressie mee boek en het helpt me ook bij het spierherstel na de training want ik ben een pak minder stijf als anders :D

De lean gainer is zeer goed, ik kom hier geen grammetje vet van bij! enkel droge massa.
ik zou je wel aanraden om eventueel extreme mass of mutant mass te nemen, die zullen effectiever zijn voor jou aangezien je helemaal niet veel weegt!

Alsof je van een shake met wat carbs gelijk vet aan gaat zetten. Google of zoek eens op het forum naar IIFYM.

Lean gain is echt een topper. Alleen complexe koolhydraten, geen grammetje vet dus:D

- Eldert

In Mutant Mass zitten wel wat suikers. In Mammoth zitten er nog meer dacht ik.

Lean Gain is voor mij een uitstekend product. Na de training of wanneer ik geen zin heb om iets te eten/maken, doe ik 400ml melk, 2 scheppen Lean Gain en 1 of 2 scheppen Oats en ik heb weer 700 calorieën erbij. Verder vind ik 'm ook niet super vullend, 20 minuten erna zou ik weer zonder moeite kunnen eten.

Dit is goed om te lezen, zit er zelf ook aan te denken om dit product te gaan gebruiken in mijn bulk die ik over 1.5 maand wil gaan beginnen. Wil voorkomen vet aan te komen, had al vaker goeie revieuws gelezen over dit product! een makkelijke manier om met minimale tijd veel kcal binnen te krijgen.

Aangezien ik goeie dingen lees over vet in de Lean Gain en ik toch rond de 3500 kcal eet nu zonder de shake meegeteld, zou het voor mij een super aankoop zijn. Thnx voor de duidelijke reacties

Is lean gain goed te combineren Mutant mass?

Terug
Naar boven