XXL Nutrition

leeftijd politie academie

Joost16

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
hoe oud moet je zijn om naar de politie academie te kunnen gaan? kan het op de site niet vinden... alvast bedankt

18 volgens mij,maar even vooraf.....als je me een bon geeft knal ik je af ;)

• Topic Starter Topic Starter
thanks

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:haha

ik ben en wil nie op de hoogte zijn van wouten activiteiten

Beter stop je ermee voordat het te laat is

Als je graag onderbetaalt wil worden en continue de belachelijke reden van 'agent wordt je niet vanwege het geld' wil aan horen, een opleiding wil volgen waar je geprogrammeerd wordt om deel te nemen aan een competitieve sfeer van wie kan er de meeste bonnetjes aan de chef kan laten zien en andere reetlikpraktijken, als je je omringt wilt worden door zwakstroom vmbo afvalligen die ineens hun roeping hebben gevonden in dat mooie uniformpje dan zou ik zeggen ga ervoor!

Klaaswitz heeft gelijk. Je krijgt beroerd betaald, komt in een vervelende cultuur terecht en al te veel waardering krijg je er tegenwoordig ook niet voor.

idd 17.5 ben je jonger dan kan je klaar gestoomt worden bij het brug jaar politie.

bel anders de academie het zit in rotterdam op de koperstraat.

Of heroverweeg je keuze nog eens..

Het is gewoon een mooie job, helaas niet weggelegd voor het gros van de huidige achterbankgeneratie. Of was het nou de patatgeneratie?

Het loon ligt volgens mij maar op 1500 euro.

ja maar je leert dan nog he ;)

Het loon ligt volgens mij maar op 1500 euro.
Loon tijdens de opleiding is al 1300 bruto p/m. Verder als je de HBO opleiding afrondt kan je doorstromen tot 3000 bruto p/m en je kan voor de rest in meerdere afdelingen werken. Uiteindelijk moet 4000 bruto in de maand niet ondenkelijk zijn, alleen heb je dan geen leven meer.

In belgie: 18jaar en rijbewijs.
Voor agent: Gewoon middelbaar tot je 16jaar
inspecteur: middelbaar tot 18jaar.

En ons loon ligt veeeeeel hoger dan in nederland hehe

zet het brugjaar maar uit je hoofd, kan je een ding garanderen, daar leer je echt geen **** van.

ik snap niet dat die agenten zo zeiken.. ze verdienen meer als genoeg! Er zijn genoeg banen waarbij je harder moet werken en meer verantwoordelijkheid hebt en die net zo verdienen of minder.

Terug
Naar boven