Fitness Seller

Lef gozer tegen 6 man - Drunk Fight Boston Chinatown.

Repost

handig zon knuppel je hoorde ook echt 'kling' toen hij sloeg, lijkt mij erg veel pijn doen als je erdoor word gemept

blijkbaar sloeg hij niet hard genoeg.

Haha, nice

Zag em al op dumpert, die rake klappen waren zo hard verdiend! Jammer dat de filmer zijn muil niet kon houden met zijn "Yes...yeeees!"

• Topic Starter Topic Starter
Waarom pakt die dude z'n baseball niet met 2 handen vast? Of wou ie H4RDC0R3 mode en DUAL WIELD!

@ 14 sec zou ik plankgas gegeven hebben :D

Stelletje lozers

:d

Laatst bewerkt:
zo hoort et matties, ik persoonlijk zou niet eens de moeite nemen om uit te stappen, ik rijd hun chillend een voor een over.

zijn auto is wel zwaar geraakt door die laatste klap met zijn baseballbat

handig zon knuppel je hoorde ook echt 'kling' toen hij sloeg, lijkt mij erg veel pijn doen als je erdoor word gemept

dat valt best mee, je houdt er gewoon een grote blauwe plek aan over. Of toch met een houten bat...

Een ijzeren bat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt...

ms dat het op bot harder pijndoet, ik kreeg het op mijn schouders.

Laatst bewerkt:
dat valt best mee, je houdt er gewoon een grote blauwe plek aan over. Of toch met een houten bat...

Een ijzeren bat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt...

ms dat het op bot harder pijndoet, ik kreeg het op mijn schouders.

Misschien dat die kerel wel een professionele bat had, dat zal wrs wel. Maar die dingen die je hier in België in de doorsnee speelgoedwinkel koopt stellen niet veel voor idd(die uit een sportwinkel zijn dan weer net iets steviger maar goed :D).

Die ijzeren bats deuken en plooien vrij snel, houten bats kan je zo kapotslaan tegen iets wat harder is.

En neen, ik sla geen mensen in elkaar met een bat, voor ik reacties krijg :p
Heb het gewoon al vaak getest, met een bat ergens tegen slaan.

Laatst bewerkt:
Nice!

Terug
Naar boven