XXL Nutrition

Leg press

Geen ervaring met deze maar heb de legpress/hacksquat van fitnessseller en die bevalt me prima! Wel wat duurder maar degelijke kwaliteit.

• Topic Starter Topic Starter
Daar zat ik ook naar te kijken, maar is toch wel weer 250 euro er bovenop:P

Ik heb deze, wat wil je ervan weten? Ik vind hem ideaal voor thuisgebruik. Enige wat ik ervan kan opmerken is dat, wanneer je de hack squat uitvoert de plaat waar je op staat een beetje speling heeft, maar dit is niet storend.

Tot hoeveel kilo kun je dat ding beladen? En kunnen er makkelijk olympische schijven met een diameter van 45cm op?

Er staat 500 kilo max. belastbaar. Dit is inclusief je eigen gewicht denk ik, dus 500 - lichaamsgewicht is de max. waarmee je het ding kunt beladen. De olympische schijven van 45 cm kunnen er gemakkelijk op, mijne zijn ongeveer 49 cm en die raken de grond ook niet. De sleeves zijn ongeveer 30 cm lang.

ik heb m ook al getest gehad, ding kan toch lekker zwaar belast worden hoor, meer dan ge kunt duwen ;)
en loopt ook lekker soepel, zeker geen miskoop
ik kwam nu gisteren deze ook nog tegen, ziet er zeker niet mis uit voor die prijs
[Link niet meer beschikbaar]

@MicrophoneFiend ok bedankt, dan ga ik over de aankoop nadenken, wel leuk ding voor die prijs, maar op de site ziet hij er niet stevig/hardcore uit, dus ik had me twijfels.

@hummel003 leuk ding voor die prijs ja, ik ben alleen op zoek naar een hack squat/leg press combi in verband met ruimte gebrek:P

ding ziet er niet zo hardcore uit, maar stevig is het wel ..

Terug
Naar boven