XXL Nutrition

Lege capsules

Valkhorn

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
86kg
Is hier iemand bekend met van die lege capsules waar je bvb. je creatine in kan doen.
En zo ja waar koop je die dan. heb verscheidene nederlandse websites gevonden maar wou toch zeker weten of er geen andere waren ^^

Bij de apotheek als het goed is, verder geen ervaring mee maar ga ze zelf binnenkort ook aanschaffen

Gewoon op legecapsules.nl
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Site doet het hier gewoon. Of je doelt op bestel knop, die linkt inderdaad door naar andere site enkel is die nog gewoon up hoor.
oke blijkbaar nu wel sorry, maar toch is er iets aan die website dat ik niet helemaal leuk vind :D
Ik zie bvb. een naaldencontainer ??? , 20 gram zwanenbrood :eek:
Is waarschijnlijk niet verboden in Nederland :D

Zou zelf ook naar de apotheek gaan, iets betrouwbaarder dan zoiets.

Om hoeveel creatine gaat het? Je kan ook gewoon creatine in caps kopen, kost paar euro meer maar scheelt je heel veel moeite. Creatine kan je toch wel nemen, zonder problemen?

• Topic Starter Topic Starter
Zou zelf ook naar de apotheek gaan, iets betrouwbaarder dan zoiets.

Om hoeveel creatine gaat het? Je kan ook gewoon creatine in caps kopen, kost paar euro meer maar scheelt je heel veel moeite. Creatine kan je toch wel nemen, zonder problemen?
de reden dat ik dit wil is omdat wanneer ik die creatine mix in me water zowiezo niet alles binnengenomen wordt dus hoe hard ik ook roer het drijft naar de bodem en het lost niet eens op (Creapure)
+ er zit nog redelijk in en wil niet per se andere creatine gaan kopen :D

de reden dat ik dit wil is omdat wanneer ik die creatine mix in me water zowiezo niet alles binnengenomen wordt dus hoe hard ik ook roer het drijft naar de bodem en het lost niet eens op (Creapure)
+ er zit nog redelijk in en wil niet per se andere creatine gaan kopen :D

Hard roeren en in 1x naar binnen werken. Desnoods lepel in je mond en gewoon slikken met wat water.

Als smaak het probleem niet is, zijn er 100 makkelijker manieren om het simpel binnen te krijgen.

Creapure van bodyenfitshop lost redelijk goed op hoor. 350ml water in een flesje, 5gr creatine erbij.. Eventjes schudden en het is perfect opgelost

oplossen in warm (lauw water) is het grote geheim.:cool:

Terug
Naar boven