AndroidHealthClinic

ATX vs ATLETICA (hulp voor homegym)

Geen probleem hoor, vroeg het mezelf ook al af waarom deze er niet standaard bij zitten als ik eerlijk moet zijn :D

En voor de rest ben ik er toch al uit qua keuze tussen atletica of ATX. Klopt het trouwens dat de 780 in het najaar uitkomt of staat er nog niets vast? Heb namelijk geen zin om veel langer te wachten dan september/oktober
Ja als het goed is wel

Oh excuses, ik dacht dat dit jullie eigen topic was haha!
De reden dat die er niet bij zitten was mij wel bekend, maar omdat er van die afleggers op zitten vindt ik het wel een gemis.
Daarom zei ik van als ze er bij beide uitvoeringen er gewoon bij worden geleverd kan iedereen zelf kiezen of hij/zij ze wel of niet gebruikt. Dan doe je het voor iedereen goed toch? 😅
Maar wellicht dat iemand die de 740 koopt wel wilt verkopen..

Oh excuses, ik dacht dat dit jullie eigen topic was haha!
De reden dat die er niet bij zitten was mij wel bekend, maar omdat er van die afleggers op zitten vindt ik het wel een gemis.
Daarom zei ik van als ze er bij beide uitvoeringen er gewoon bij worden geleverd kan iedereen zelf kiezen of hij/zij ze wel of niet gebruikt. Dan doe je het voor iedereen goed toch? 😅
Maar wellicht dat iemand die de 740 koopt wel wilt verkopen..
Nee want dan betalen mensen die de voeten niet willen (wat in onze ervaring het overgrote merendeel is) meer voor het toestel en belanden die voeten op het stort.

Ik denk inderdaad dat je dan beter de voeten kunt overnemen van iemand die deze niet gebruikt bij zijn of haar rack.

Maakt dat de prijs zoveel hoger dan?

Terug
Naar boven