MuscleMeat

Lege CD's en DVD's

Ik download ze meestal van het net. :cool:

Dat is knap, lege media downloaden. Leg me dat eens uit, probeer ik het ook eens.

Ik gebruik meestal de pricewatch van tweakers.net, hangt er vanaf welke media ik wil hebben. Momenteel Platinum DVD+R, besteld bij [Link niet meer beschikbaar]. Vond de alleen een beetje laks qua afhandeling, lijkt me een eenmanszaakje.

EricR zei:
Dat is knap, lege media downloaden. Leg me dat eens uit, probeer ik het ook eens.
Was een grapje ;) had je toch door hoop ik :cool:

Bij mij maakt het allemaal niet veel uit.
Als ik er zie in de winkel, en heb er nodig dan koop ik ze.
Ongeacht merk, prijs.

eduardjanssen zei:
Als je kassen wilt spekken van de stichting thuiskopie kan je dat doen. Je kan ook gewoon die media kopen in een winkel met een Duitse of Belgische vestiging. Scheelt je weer 50 cent per DVD+R en 1 euro per DVD -R. Die heffingen hier zijn belachelijk.

• Topic Starter Topic Starter
eduardjanssen zei:
Daar zijn ze 3 keer zo duur..

EricR zei:
Ik gebruik meestal de pricewatch van tweakers.net, hangt er vanaf welke media ik wil hebben. Momenteel Platinum DVD+R, besteld bij [Link niet meer beschikbaar]. Vond de alleen een beetje laks qua afhandeling, lijkt me een eenmanszaakje.

Ik heb ze nu bij [Link niet meer beschikbaar] besteld, ook via de pricewatch..

ik koop ze altijd op [Link niet meer beschikbaar]

Lol Brutez je was net iets sneller :D

Ik ook.. :D

bij een kameraad van me,heeft een p.c bedrijf,grote doos vol 15% korting ;)

www.opus.nl

zeer goedkoop en altijd betrouwbare aflevering!

Ik krijg vaak gratis dvd'tjes. Als ik ze koop, dan doe ik dat meestal bij zo'n louche computerzaakje bij me in de buurt. 25 dvd-r voor 20,75. Belachelijk duur, maar boeie.
Binnenkort een goedkoop voorraadje inslaan bij www.ddvd.nl.

Ook meestal in de winkel. Moet ook eens op internet gaan kijken dat scheelt toch een hoop.

meestal bij opus.nl ddvd.nl , meestal bulk pakken.

Je weet het of je weet het niet maar er is wel degelijk een kwaliteitsverschil tss de ene dvd/cd en de andere. De levensduur is meestal korter naarmate je goedkope schijfjes van een onbeduidend merk koopt.

Tja, ligt er ook maar net aan wat je er mee doet. De meeste mensen kijken films niet tientallen keren ofzo en zullen niet aan de dvd likken ofzo, dus waarom niet voor de goedkoopste gaan?

Zou niet voor de goedkoopste gaan, ook al kijk je maar 1 keer. Hoop goedkoper troep brand niet echt fijn, dan zit je met coasters of naar een film te kijken die constant verspringt.

Platinum is ook goedkoop maar die hebben tenminste bijna altijd mediacodes die goed gebrand kunnen worden. Daarvoor had ik Fuji's, enige voordeel van Fuji's was dat ze op 12x en 16x gebrand konden worden. Maar ik brand liever 8x media ook op 8x, kwaliteit is dan verzekerd als je goede media hebt.

Ik heb nu dvd+r 8 speed van Philips besteld. Zou je toch denken dat het goed moet zijn, toch?

Terug
Naar boven