- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:Philips heeft een tijdje een mediacode gehad die niet super was, weet niet hoe het gesteld is met de huidige media. Qua brandkwaliteit zijn ze meestal wel goed, het ligt eerder aan de mediacode die soms voor problemen zorgt met bepaalde branders.
Alien zei:
Naga zei:Ik koop alleen maar bij www.CDRwinkel.com. Deze is zonder uitzondering goedkoper dan de nl versie. Het is een belgisch bedrijg. Bij alle dvd's en cd's staan reviews van gebruikers of ze wel of niet compatible zijn met welk merk en type brander. Vaak ook proef cd's verkrijgbaar. Werkt het niet kun je de ongebruikte in nog gesealde verpakking retouneren. Hele goede service. Laatst was de dvdbox die ik had besteld niet meer leverbaar. Belden ze me op en boden mij een vergelijkbaar duurder pakket aan voor dezelfde prijs. Ze gebruiken ook het trackingsysteem van PTT. Je kunt dus te allen tijde zien waar je bestelling is. Altijd binnen 3 dagen in huis. Gewoon top!!!
The Rock zei:
Big Steve zei: