AndroidHealthClinic

Lege zomervakantie en verder project

Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
82kg
Ik heb het afgelopen jaar flink mijn lichaam en voedingspatroon verslonst met de bijbehorende foto als resultaat. Van relatief atletisch ben ik naar skinnyfat gegaan en dat proces zou ik graag willen omdraaien.

Heb 6 weken vrij, dit word de eerste keer dat ik volledig voor mijzelf kan zorgen dus ook volledig mijn dieet en leefpatroon kan bepalen.
Dus naast sportadvies vraag ik ook concreet voedingsadvies voor mijn boodschappenlijstje. Zodra ik voor mijzelf een beetje een ritme heb opgebouwd in die 6weken wil ik dit voortzetten in de tijd daarna.

Moi:
241mfd5.png

SPORT

Ik denk dat ik een vrij hoog bf% heb gekeken naar mijn middel (geen mogelijkheid tot meten) wat ik dus zou moeten doen. Gelijk veel eten en krachtraining met doel op spierwinst of eerst cutten?

Voeding indien cut
Ik heb dus dan eiwit rijk voedsel nodig met rel. weinig kholydraten. Liefst hoor ik van jullie concrete dingen en gerechten zodat ik daaromheen een voedingspatroon kan bouwen.

Sowieso dacht ik al aan:
-magere kwark - eieren -kip/kalkoen -zalm/tonijn -whey shakes -rund(?)

Alle tips tricks en weetikveel wat is welkom.
Ik begin over ~2 weken vanaf nu (8 juni)

Overigens : ik zit uit budgettaire redenen bij de fit for free (rotterdam). heb daar weinig mogelijkheid tot vrije gewichten dus zal mij waarschijnlijk beperken tot machinale oefening. Lies zo hier en daar dat dat niet de voorkeur heeft maar tjah je moet roeien met de riemen die je hebt.

Laatst bewerkt:
Heb je helemaal niks aan vrije gewichten in je gym? Met machines is het wel heel beperkt namelijk.

Ik zou zelf ff gaan cutten voordat je gaat bulken, omdat het gewoon teringirritant is om vanaf een hoog Bodyfat te moeten cutten.

Lees ff de Topic's bovenaan in de voedings en trainingssectie, daar staat alle basisinfo in.

Beetje voeding waar je aan moet denken zijn: noten, rijst, kip, groenten, volkorenbrood, vis etc.

• Topic Starter Topic Starter
Het is vrij beperkt. Well dumbbells etc. maar geen squat rek of iets in die strekking.

Imo is een squatrack/plaats om te deadliften echt essentieel, zijn gewoon de koningen onder de oefeningen.

Is er echt geen mogelijkheid om een betere gym op te zoeken? Zo duur zijn de meeste ook niet, als je goed zoekt kun je er vast wel 1 vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Ze zijn niet echt de makkelijkste qua opzeggen, heb nog een half jaar daar vol te maken.
Overigens heb je er ook geen instructeurs dus ik ben nogal bang dat ik zulke oefeningen qua vorm verpest.

edit: ik krijg net te horen dat een ketogeen dieet in mijn situatie van toepassing is:
6 weeks of keto with weights split mon-fri, carb up on weekends (google/rapidshare The Ultimate Diet)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/ketogeen-dieet-217517/

Iemand die ddit kan bevestigen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven